eMimino a srovnatelné servery konkurence

návštěvnost/měsíc

 
Uživatelů měsíčně
RU
 
Návštěv měsíčně
Visits
 
Stránek měsíčně
Pageviews

Zdroj: Netmonitor.cz leden 2020

Typickou uživatelkou je žena ve věku 25 až 45 let, která žije v dvou až čtyřčlenné domácnosti.
Web eMimino.cz navštěvuje velmi často a tráví na něm 39 minut denně.
Vnímání reklamy je tak opakované a dlouhodobé.

Snažení
O všechny vaše dotazy se postarají:
Jiřina Navrátilová Jiřina Navrátilová
Zuzana Vacková Zuzana Vacková
Lucie Králová Lucie Králová

Standardní reklamní formáty

Tyto formáty jsou uživatelkám dlouhodobě na očích a podpoří vaši značku i prodej.

Podpora vybraných formátů

O všechny vaše dotazy se postarají:
Jiřina Navrátilová Jiřina Navrátilová
Zuzana Vacková Zuzana Vacková
Lucie Králová Lucie Králová

Reference

„Spolupráce s týmem eMimino.cz je jedním slovem radost. Již několik let oceňujeme profesionální přístup, kreativitu a preciznost při přípravě kampaní. Velmi dobrou zkušenost máme s projekty na míru, které vždy odpovídaly naší představě.“

Bára Kadičová Marketingová ředitelka Manufaktura, Český národní podnik s.r.o. www.manufaktura.cz

„S eMimino.cz jsme si vyzkoušeli několik formátů, od redakčního testování po sérii článků a soutěží. Vždy jsme byli spokojení s přístupem redakce. Spolupráce je velmi příjemná a pružná s požadovaným efektem výsledků.“

Lucie Krejbichová www.doblogoo.cz

„V květnu letošního roku jsme propagovali naši značku Linola na maminkovském webu eMimino. Snažíme se rozšiřovat povědomí o Linole nejen tištěnou reklamou, ale být také viděni v digitálním světě. K tomuto účelu jsme si vybrali i portál, kde lze napřímo komunikovat s naší cílovou skupinou - maminkami dětí. Z našeho pohledu nejpřínosnější byla soutěž, kdy 50 výherců obdrželo vzorky našeho přípravku Linola Lotion a my na oplátku jejich pochvalné recenze.“

MVDr. Šárka Matoušková

„Spolupráce se serverem emimino.cz probíhala podle našich očekávání. Tým emimino komunikoval profesionálně a rychle. Umí najít ten správný formát pro daného klienta, který přinese zamýšlený efekt.“

White And Black PR www.whiteandblackpr.cz

„So spoluprácou som veľmi spokojná, komunikácia je na výbornej a profesionálnej úrovni. Veľmi pozitívne hodnotím prístup spoločnosti, kedy sme vzájomnou komunikáciou vybrali tie najvhodnejšie formáty na splnenie našich cieľov. Vďaka realizovanej kampani (branding, súťaž) sme dokázali zvýšiť počet návštev na našich stránkach a osloviť nových potenciálnych zákazníkov Tesco Online nákupov.“

Mičíková Nina CE Digital Media & Performance Marketing Manager TESCO STORES SR, a. s.