Atb, mykóza, stolice

Anonymní
26.2.23 15:32

Atb, mykóza, stolice

Dobrý den,
nemá někdo zkušenost? Spíš se chci trochu uklidnit, lékař v úterý.
Cca měsíc atb na zánět močového měchýře. Amoksiklav, nocilin, macmiror.
Po dobrání sem měla lehce průjem s hlenem. Za cca 3 dny zlepšení, bez průjmu, hlen lehce a stále menší množství. Teď se mi objevila asi vaginální mykóza, upirne svědění až bolest, otok. Nasadila sem gynopevaryl, čípky a mast. Svedi mě i hráz.. A dnes při stolici jasně červený hlen ve stolici. Mám strach z něčeho strašného. Na druhou stranu si říkám, že to může mít vše souvislost… Nestalo se vám někdy?

  • Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
758
26.2.23 15:41

Nevidím tam žádný probiotika, při a po léčbě ATB. Užívejte vnitřně i zavadejte. Myslím, že jste si akorát sterilizovala tema ATB střevní sliznici a že se to zlepší…

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6
26.2.23 15:43

Ty beru..adi pozdě. A udělala sem chybu při brani macmiror. Ráno na lačno.

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
758
26.2.23 15:48

Tak si kupte treba biopron forte, zvyste si dávkování (jeden za den je malo) a užívejte aspon ten mesic, stejne jak jste brala atb. Ta mykoza bude mit taky spojitost s uzivanim atb. Bude to trvat, než se vám imunita opět zlepší a střevo osidli.

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Zkušenosti a hodnocení

Krém

  • (4) + 140 recenzí

Dětská mast

  • (4) + 115 recenzí

K2 Complex

  • (4.8) + 80 recenzí

Poradna očního lékaře

Ikona - Vladimír Korda

MUDr. Vladimír Korda Ph.D.