Chci psa do činžáku

Napsat příspěvek
Velikost písma:
7257
22.9.15 16:54

Proč by nevydržel? Když to bude např.8 hodin, pes to zvládně v klidu. Mám také fenku z útulku a pokud je sama doma není vůbec žádný problém. Je potichu, nikdo ani o ní neví :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
74217
22.9.15 16:56

Psa maleho jorksira a britského kocoura doma máme. Než jdu do práce pes jde na zahradu a pak je doma než se vratime, je nauceny chodit ven.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
601
22.9.15 17:01

Na to je jednoduché pravidlo - i když budeš na mateřské, nesmíš psa brát všude s sebou a být neustále s ním, jestli nechceš po nástupu do práce s ním mít problémy.

Jsem učitelka a řešila jsem podobný problém první letní prázdniny - naše fenka si zvykla, že jsem 24 hodin denně s ní doma nebo venku a po nástupu do práce na začátku školního roku vyváděla, rozkousávala věci, škrábala dveře apod. Příští léto už jsem byla poučená. I když bych ji mohla vzít ven, když jdu s kamarádkou na kafe, nebo když jedeme nakoupit, jedeme k řece apod., nechávali jsme ji doma samotnou, aby si nezvykla být jen s námi. A nebyl s ní po nástupu do práce problém.

Prostě až budeš na mateřské, nemusí s tebou pes na každou projížďku s kočárkem apod., nechávej ho doma samotného. On ti bude i docela vděčný, když se bude moct nerušeně vyspat bez ukřičených dětí 24 hodin denně kolem sebe (zkušenost neteře a jejich fenky, která neuměla spát, když nespala neteř, a přeci jen pes hlavně starší potřebuje víc spánku než batole). Dodržuj tohle pravidlo už od začátku (a nenech se zmást lítostí nad psem, že vy jste venku a on je zavřený doma) a nebudeš mít po 6 letech problém.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5761
22.9.15 18:24