Chlamydie a návštěva školy

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
21.11.21 17:35

Chlamydie a návštěva školy

Zdravím, byla jsem diagnistikovana s chlamydiemi (s plicními). Obvodní lékař mi napsal antibiotika - Formilid 250. Jelikož jsem ještě student tak chodím do školy, chci se zeptat jestli mohu do kolektivu a do školy? Přece jen jsou to bakterie a přenáší se rychle a snadno a tak nevím. Děkuji za odpověď <3

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
852
21.11.21 17:47

@eliska_hey Ta léčba by měla být 14 dní-3 týdny. Předpokládám, že máš u toho i kašel. Takže bych minimálně týden do jeho odeznění zůstala doma, případně nosila respirátor.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
23866
21.11.21 17:49

Do školy s tím nechoď! Akorát to rozneseš.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
34570
21.11.21 17:53

Tak mně doktorka neschopenku ani nenabídla. Primář na plicním mi říkal, že když se projdu u nás po náměstí, tak půlka lidí, kterou potkám, je má.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
18809
21.11.21 18:06

No s nikým se nelíbej, tak jako tak dodržuj klidový režim.

A nos roušku. Překvapivě pomáhá proti šíření všech kapénkových infekcí.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11016
21.11.21 18:24
@Ou píše:
No s nikým se nelíbej, tak jako tak dodržuj klidový režim.A nos roušku. Překvapivě pomáhá proti šíření všech kapénkových infekcí.

To je lež elit, slouží jako náhubky k zotročení lidí!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6976
21.11.21 18:24

@eliska_hey Kdoví jak dlouho ty chlamydie mas, to může člověk mít v sobě X let.Taky jsem měla, atb na tři týdny, neschopenka žádná, normálně jsem chodila do práce.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5817
21.11.21 18:29
@eliska_hey píše: