Poradna gynekologa
MUDr. Jiří Škultéty
Já myslím že je, spíš se bojis a moc se pozorujes. Můžou to být i vedlejší účinky antikoncepce.
No, já bych spíše řekla, že je to reakce na tu HA… jako testem nic nezkazíš, ale na 99% těhotná nebudeš.
Jojo holky, mě to taky napadlo. Ale brala jsem HA tu stejnou,3 roky a pak jsem vysadila asi na 3-4 měsíce a ted jsem ji nasadila znovu, a předtím jsem žádné problémy neměla..
Jestli beres HA dle navodu (vcetne ohlidani si atb, trezalky, prujmu, zvraceni apod.), tak je sance na otehotneni zcela minimalni…
Take si myslim, ze je to ukazkova reakce na samotnou HA (vzdyt jsou to hormony). Vetsinou se mirne obtize do par mesicu srovnaji, doktorka to s Tebou urcite rada probere
a pravda, ze testem pro jistotu se nezkazi nikdy nic ![]()
@Anonymní píše:
Jojo holky, mě to taky napadlo. Ale brala jsem HA tu stejnou,3 roky a pak jsem vysadila asi na 3-4 měsíce a ted jsem ji nasadila znovu, a předtím jsem žádné problémy neměla..
To neznamená, že teď nemohou být… ono tedy pravděpodobně, pokud je to tím, tak postupně ustanou ![]()
@Anonymní píše:
@soney to mi připomělo že předevčírem jsem ještě měla průjem
Tim jsem myslela, ze pokud je prujem uporny, dele trvajici (strevni chripka napr.), tak by mohlo hrozit nedokonale vstrebani tablety a doporucuje se pouzit dalsi ochranny prostredek ![]()
@soney tak tohle si hlídám, jen že mi to připomělo že jsem ho měla, tak jsem se automaticky lekla jestli to není další příznak ![]()
Teď si teda připadám jak nějáká patnáctka co tu spamuje, ale já jsem před 5ti měsíci vysadila antikoncepci, od té doby jsem to dostala jen 2×, ale přítel se do mě nikdy neudělal, stejně mám strach, že jsem těhotná, zítra se jdu objednat na gyndu, musím si zařídit nitroděložní tělísko, ale mám z toho strach, protože i normální vyšetření je pro mě značně nepříjemný… (fakt je to jak přiznání z Bravíčka já vím
). Jako je mi jasný, že bez spermatu ve mě žádný dítě nebude, ale stejně mám strach. ![]()
Hele na priznaky nemysli, to je k nicemu… pulka zenskych, co se snazi otehotnet nebo se naopak boji, ze se tak stalo, ma priznaky od pichani palce u nohy, bricha, divne vune a chute, prsou, dokonce i zvraci atd. atd. atd. a tehotne nejsou… nerikam, ze tehotna nema zadne priznaky, ale fakt se podle toho neda soudit nic takto v hypotetickych zacatcich
kup test, udelej ho a uvidis, pokud bys mela takove stavy tela vyvolane tehotenstvim, tak by mel byt pozitivni… pripadne pro klidnou mysl zajdi na gyndu ![]()
Citlivá prsa po HA jsou normální, bereš ji teprve dva měsíce, tělo si zvyká na hormonální změnu. Nemyslím si, že bys mohla být těhotná. Hoď se do klidu, pokud čekáš ms až v půlce ledna, tak je na test ještě brzy, počkej a uvidíš jestli ms přijde, ale věřím, že přijde.
@PerlaMarina jsem asi vystrašená protože mě po HA celý tři roky nebolely, a ted najednou bolí a jsou šíleně citlivý
nejsem na to zvyklá, možná proto mám strach..
Ahoj holky, potřebuji se tady trochu vypovídat..
no a včera večer jsem trošku špinila, nebylo to moc, ale přece jen je to divný, MS mám mít až v půlce ledna..Budu si dneska dělat test, ale spíš jsem se tady chtěla zeptat jestli měl někdo takové příznaky v těhotenství, nebo jestli je možný, že to je planý poplach?
prsa mě takhle nikdy nebolela..tak mám strach. Na těhotenství nemám ani pomyšlení, jsem na to ještě mladá a nejsem na to připravená..
Prosím o zachování anonymity.
Antikoncepci beru asi dva měsíce. S přítelem spolu máme sex poměrně často, ale většinou se neudělá do mě. Jen ted poslední dobou mu to občas dovolím, protože díky HA bych se toho snad neměla bát..ale poslední týden mám problémy. Bolí mě prsa, nebo nee že by vyloženě nějak extra bolely, ale jsou hrozně citlivé na dotek, hlavně bradavky. Občas se mi zamotá hlava, ale mám nízký tlak a dělá mi to tak normálně. A to že ted mám chut na všechno co vidím přikládám tomu že byly Vánoce