Dětské kolo 2016

960
7.11.16 13:41

Dětské kolo 2016

V dopise pro Ježíška je u nas na prvním místě kolo-kromě specifikace musí byt modré mami ( :mrgreen: ) mne samozřejmě zajímá i to ostatní co by takové vhodně první kolo mělo mít a protože jsem laik doufám, ze nekdo poradí a hodí tip. Nemusí byt vyloženě levné, ale zase dávat za nej přes pět tisíc se mi moc nechce. dceři jsou 4 a váží jen 16kg, takže je spis drobnější čili by rozhodne mělo byt lehké… Moc dekuji pokud nekdo poradí :nevim: :dance:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1240
7.11.16 14:57

Ahoj, taky letos budem kupovat na Vanoce kolo pro syna, ma tez 4 roky. Libi se nam tohle, je lehke a ma mit lehky prevod, takze ho dite dobre uslapne i pri rozjezdu:
 http://jizdni-kola.heureka.cz/…6-lite-2016/?s=6

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
101705
7.11.16 15:09

@xammy Ono taky záleží, jak je dítko vysoké, třeba zmíněná 16 je stále velká pro našeho 6 letého… ale je tedy fakt, že on je mrně, ale i tak si nejsem jistá, zda je ta 16 vhodná jako první kolo :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1240
7.11.16 15:16

@j.a.n.i1 ja koukala na tabulky podle vysky ditete a tam pisi, ze je pro vysku 100 - 115 cm. Vek 4 - 5 let. Malej ma 105 cm. Rovnovahu udzet umi. http://www.detska-kola.net/…ka-velikosti

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
20838
7.11.16 16:44

Dobrý den,

až budete kolo kupovat, podívejte se na nabídku výhodných dětských kol přímo od našich uživatelek na bazaru eMimino.

Přeji pěkné odpoledne,

admin JOsefina

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13
22.11.16 12:32

Dobrý den,
16" je jen průměr kol a každé kolo může být jinak velké. U toho Amulet mini lite je doporučená výška už od 100 do 115 cm dle testů v praxi co jsem četla. Jinak jsem ho právě objednala a v pátek by mělo dorazit. Tak může přeměřit výšku sedlovky v reálu, pokud ještě nemáte. :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1240
27.11.16 15:19