Diplomová práce - literatura

7
11.1.25 12:12

Diplomová práce - literatura

Dobrý den,

studuji prvním rokem magisterské studium anglického jazyka na pedagogické fakultě. Do poloviny března potřebuji odevzdat podklad pro svou diplomovou práci. Mým tématem je „Dospívání ve vybraných dílech Johna Greena“. Vybraná díla jsou Hledání Aljašky, Hvězdy nám nepřály, Jedna želva za druhou. Knihy zahrnují kromě jiného témata jako smrt, rakovina, duševní porucha (konkrétněji OCD). Mám už vyhledanou nějakou sekundární literaturu, ale nenašel by se tu někdo, kdo se vyzná v psychologii a doporučil by mi nějakou užitečnou literaturu z této oblasti, ať už knihy, články nebo studie? Podmínkou je, že musí být napsány v anglickém jazyce.

Předem moc děkuji za rady :srdce:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2370
11.1.25 13:21

Rešerše Ti udělají v některých knihovnách. Někde zadarmo nebo symbolicky poplatek.

Jiný zdroj jsou diplomky na podobný témata- seznam použité literatury.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5244
11.1.25 15:46

Taky se zeptej ChatGPT.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2370
11.1.25 16:32
@Afrikana píše: Více

Chatgpt vyhazuje i falešné zdroje, neexistující knihy a odkazy.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5244
11.1.25 16:42

@jejjej S tim jsem se jeste nesetkala, nicmene obecne si vsechno, co mi vyplivne, overuju a neverim tomu slepe :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2370
11.1.25 18:12
@Afrikana píše: Více

Já jo, k semináře mi chat vyhodil samé neexistující nebo nepřístupné zdroje.
Knižní publikace nedohledatelne 8o ISBN neexistujici

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2370
11.1.25 18:13

Seminarce

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7
11.1.25 18:51