DPČ, ale pracuji jako hlavní poměr

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.04.19 18:23
DPČ - hlavní poměr

Ahoj holky. Prosím o radu, jsem po dnešku nějak v prdeli… První den práce, manuální. Což neva. Ale to, že stojím..jsem v evidenci na ÚP a prostě… Dali mi prozatím DPČ, ale s tím, že tam jsem celých 8 hodin 5 dní v týdnu. A já se ptám, je to o. k??? Chci s nimi promluvit, zda by šlo normálně klasická DPČ, čili 20 hodin týdně… A buď si zadá zvyknout nebo ne??? Výpovědní lhůta je jinak 15 dní. Pokud by bylo nejhůř…

Hlavně jak mi proplati to co ve skutečnosti mám odpracované???

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.04.19 18:30

A jestli se na ÚP kromě smlouvy něco dokládá? Můžu mít průšvih z toho, že budu 40 hodin týdně místo 20???

Fazulina
Závislačka 4321 příspěvků 15.04.19 18:48
@Anonymní píše:
A jestli se na ÚP kromě smlouvy něco dokládá? Můžu mít průšvih z toho, že budu 40 hodin týdně místo 20???

Tak hlavne to je porušení zákona, že na DPČ pracuješ 40 hodin týdně, ne? Tu druhou polovinu pro ně děláš zadarmo? To je nějaké divné…

smoule.koule
Kecalka 418 příspěvků 15.04.19 18:57
@Anonymní píše:
A jestli se na ÚP kromě smlouvy něco dokládá? Můžu mít průšvih z toho, že budu 40 hodin týdně místo 20???

Posuzuje se to v celém rozsahu sjednané doby, tj. pokud je na rok, tak se to rozpočítá na rok. Aspoň co jsem našla..
Odpracované hodiny se snad musí nějak prokázat, to nemáte píchačky? Co máš psáno v dohodě?