DPP/DPČ student (smlouva z ČR do SR)

1771
28.6.16 18:08

DPP/DPČ student (smlouva z ČR do SR)

Krásný den! :mavam:

Chtěla bych se zeptat, zda se tu nenajde někdo, kdo by mi dokázal poradit ohledně DPP či DPČ pro studenta. Můj bratr by si chtěl před prázdniny vydělat nějakou tu kačku a našel si spolupráci prostřednictvím internetu pro jednoho pána ze Slovenska. Zajímalo by mě, co je pro něho jako pro studenta výhodnější - jestli DPP nebo DPČ? :think: Taky bych chtěla vědět, jestli je to „v něčem odlišné“ pokud by se smlouva uzavírala z ČR do SR - jestli nejsou nějaké jiné podmínky atd. Byla jsem se ptát účetní, která mi neporadila, zkoušela jsem se ptát i jedné známé z FÚ a ta rovněž věděla kulový :pocitac: Tak už nevím, na koho se obrátit - zkouším to zde, třeba budu mít štěstí a najde se tu někdo, kdo mi poradí :) Už nás docela tlačí čas, smlouva by se měla uzavřít k 1.7 a zaměstnavatel to má na háku, odjel na dovolenou a smlouvu si má brácha připravit sám :zed:

Děkuji za případnou odpověď! :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
65066
28.6.16 18:17

@Nicolettee pokud je to takový zaměstnavatel, tak aby vůbec vratr dostal zaplaceno.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1771
28.6.16 18:19

@vokishka To nebude problém :) moje známá pro něho dělá taky a úplně bez problému, ona akorát může fakturovat, takže dohodu neřešila :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
65066
28.6.16 18:22

Jinak dcera má DPP, je tam těch 300 hodin bez daně. Ale nevím, jak je to s prací v zahraničí.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
65066
28.6.16 18:23
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1771
28.6.16 18:25

@vokishka A při tom počtu 300 hodin je jedno kolik si vydělá nebo je to nějak omezené? :-) jinak moc děkuji za odkaz, pročtu si to :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
28.6.16 18:46

@Nicolettee DPP v ČR je omezena 300h/rok u jednoho zaměstnavatele.