Escapelle a bolest prsou

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 30.06.19 10:27
Escapelle a bolest prsou

Ahojte, chtěla bych se zeptat.. S přítelem nám praskl kondom, použila jsem tabletku Escapelle, jinak antikoncepci nemam, je mi 20.. Tohle byla spis jen nouzová situace.. Stihla jsem ji v termínu 72h, 1-2 po užití jsem dostala takovou ctyr denni menstruaci, jelikož jsem ji ale měla třeba 3-4 dny před nehodou, byla velice slabá.. No ale mě spíš a především zajímá, zda tato pilulka může způsobit i bolest prsou? Bolí mě bradavky a jsou takove zarudlé, cítim v nich hřejivé teplo. Test jsem si dělala po té slabé menstruaci a negativni. Může za ty prsa ten prášek?

Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 30.06.19 10:47

Jsou to hormony, takže to muže být určitě z toho prášku

Váš příspěvek
Reklama