Hledám práci a nikde neberou

1331
16.9.20 22:10

Hledám práci a nikde neberou

Zdravím dámy, přišla jsem o práci a hledám novou, ale je období koronaviru a nikde neberou. Nejsou zakázky, nejsou kšefty, tak se jen propouští. Má to někdo taky tak? Nejsem líná pracovat, práce mi nevadí, ale prostě neberou ani do obchodu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
12509
16.9.20 22:15

Taky hledam a berou, akorat ne me :lol: Asi zalezi, kde a v jakem oboru. Taky znam lidi, co ted praci menili :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
335
16.9.20 22:17

Asi záleží, odkud jsi - já jsem z Prahy, sice ještě studuji, tak jsem hledala jen brigádu, a nabídek je dost, v obchodech taky teď hodně nabírají, mně v Albertu říkali, že hledají a nabírají ještě hodně, že jim chybí lidi… :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
335
16.9.20 22:20

Také hledám a nic. Jen a tím rozdílem, že kvůli dětem musím zkrácený úvazek a je to pouze malé město. A to prý možná přijde znovuuzavření škol :zed:.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3094
16.9.20 22:20

Odkud jsi? Já jsem zatím na MD, pracuji na malý úvazek a k tomu mi teď přišla do cesty brigáda. Přijde mi, že práce je pořád dost :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1331
16.9.20 22:30

Jsem z malého městečka cca 10.tisic obyvatel střední Morava.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1331
16.9.20 22:32

Školu mám obchodní akademii, ale v oboru jsem nikdy nepracovala.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13447
16.9.20 22:33

Kamaradka byla dnes na UP drive pracovala v cestovni agentuře :roll: a pani ji rekla, ze jako matka bez hlidani nema ted sanci praci najít, bohužel :nevim:
Kazdopadne obchody vidim nabírat stale. U nas bere často DM drogerie, Lidl nevim jak DM, ale v Lidlu pracuje maminka spoluzacky me dcerky a nemuze si praci tam vynachvalit :nevim: ferovej pristup, volne plánování smen atd.
Každopádně pokud ma clovek lepsi vzdělání a zkusenosti je opravdu skoda travit cas za kasou 8o

• Citovat