Jak jste si navrátily MS?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
22.4.25 21:21

Jak jste si navrátily MS?

Hezký večer,
jdu si sem pro různé rady. Je mi 25, 3 měsíce nemám menstruaci, testy byly negativní, přítele nemám. Sex sice proběhl, ale chráněný a MS ještě potom byla. Testů jsem zkoušela asi 6, prostě co kdyby a úplně bílé, ani duch. Podle výtoku jsem vždy poznala, že se mi blíží MS, kdy mám ovulaci. Nyní před pár dny jsem měla typický ovulační výtok, tudíž očekávám MS do cca dvou týdnů. Minulý měsíc jsem měla i hnědé špinění v době „ovulace“, ale teď nevím, jen podle toho výtoku, v jaké fázi cyklu cca jsem. :roll: Mám stále stresy (že tu MS nemám, potom studuji poslední rok VŠ, atd.), spíš jsem zhubla, ale ne moc výrazně. Užívám teď různé přírodní přípravky, kapsle, ale hormonům se zatím vyhýbám. Máte nějaké rady, čím se vám MS vrátila? Jestli třeba i jógou, meditací,..? Děkuji. ;)

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
35566
22.4.25 21:29

Běž na gynekologii.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13739
22.4.25 21:44

A kolik vážíš? Pokud jsi hodně ve stresu, může ti MS na nějakou dobu zmizet.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4148
22.4.25 21:47

Sla bych na gynekologii a nevymyslela nejaky samolecby

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4951
22.4.25 21:51

Už jsi měla být dávno na gynekologii. Lékař by měl vyšetřit, zda se nejedná třeba o cystu nebo jiný problém.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1972
22.4.25 22:09

Taky jsem měla období, že jsem byla hodně ve stresu (dlouho). Tělo na to reagovalo a mimo jiné i tím, že mi přestala menstruace. Ve chvíli, kdy jsem se dala do pořádku a stres snížila, vše se dalo do pořádku.

Ale rozhodně jdi na gynekologii, aby se mohl vyloučit nějaký fyzický problém.

Také menstruace mohla zmizet při velkém úbytku váhy, pokud už máš třeba podváhu nebo tak.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
192
22.4.25 22:31