Jakou práci vzít?

Anonymní
18.6.16 11:57

Jakou práci vzít?

Dobrý den,
potřebovala bych poradit. Od září bych měla nastoupit do místa, (pracuji ve školství), kde mi byl slíben na jedné škole 0.5 úvazek a o pár km vedle úvazek ještě nižší, řádově 0.1-0.2. Dálkově studuji (rozšíření kvalifikace) a v obou školách s tím počítají. Musela bych dojíždět. A teď mi byla nabídnuta práce v místě, bez dojíždění, celý úvazek, ale je to zástup učitele v dlouhé pracovní neschopnosti. Takže bych zas neměla jistotu, že budu pracovat po celý školní rok. A pak v půlce školního roku není žádný med, shánět jinou práci.
Jakou práci byste si vybraly/i? Díky za názory.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5808
18.6.16 12:06

Brala bych ten púl úvazek

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
23847
18.6.16 12:09

Asi ty částečné úvazky, z mého pohledu lepší - sama nechci pracovat na plný, když mám malé děti.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8858
18.6.16 12:19

Tam, kde je vyšší šance, že bys jednou mohla zůstat natrvalo, se smlouvou na neurčito

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
18.6.16 12:21

@truelly to mam v obou případech zhruba stejnou. :nevim:

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
18.6.16 12:24

@Gina108 péči o dítě mám vyřešenou. Už rok pracuji, malý není ve skolce, ale zvládáme péči s manželem a babičkou v pohodě. Až nastoupím v září, spíš se nám uleví, protože s ním nikdo nebude muset být doma, půjde totiž do školky.

• Citovat
  • Upravit
30408
18.6.16 12:34

Práce na částečný úvazek je ve školství extrémně finančně nevýhodná. Pokrátí úplně všechny složky platu a ve finále člověk té práci věnuje hodin stejně jako při plném úvazku. Ještě s dojížděním…No, záleží na tom, jaká je perspektiva prodloužení smlouvy na školách, kam se rozhoduješ nastoupit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
M-A
689
18.6.16 12:41