Poradna pediatra
Mudr. Jiří Havránek
Dobrý večer maminky, jsem hrozně vyděšená. Malý (2 měsíce) vůbec nemohl usnout, až mě napadla poslední možnost, i když se mi do ní nechtělo- navázat ho do šátku. Jsem v tom nováček. Navázala jsem si ho moc nahoru, chtela to upravit, ještě jsem něco říkala pritelovi a úplně jsem já kráva zapomnela na hlavičku
! Malému prudce spadla dozadu a křuplo mu v páteři za krkem nebo v celém krku, nevím, byla jsem strašně vyděšená. Malý ani neplakal, byl už vyčerpaný a chtěl mléko. Přisál se a usnul. Já mám teď hrozné pocity a bojím se. Stalo se to někomu? Tu hlavičku jsem v poslední chvíli chytila, ale to křupnutí… bože, budu mít noční můry
… Nemohla jsem mu nějak ublížit?
@Sethiara píše:
Dobrý večer maminky, jsem hrozně vyděšená. Malý (2 měsíce) vůbec nemohl usnout, až mě napadla poslední možnost, i když se mi do ní nechtělo- navázat ho do šátku. Jsem v tom nováček. Navázala jsem si ho moc nahoru, chtela to upravit, ještě jsem něco říkala pritelovi a úplně jsem já kráva zapomnela na hlavičku! Malému prudce spadla dozadu a křuplo mu v páteři za krkem nebo v celém krku, nevím, byla jsem strašně vyděšená. Malý ani neplakal, byl už vyčerpaný a chtěl mléko. Přisál se a usnul. Já mám teď hrozné pocity a bojím se. Stalo se to někomu? Tu hlavičku jsem v poslední chvíli chytila, ale to křupnutí… bože, budu mít noční můry
… Nemohla jsem mu nějak ublížit?
jestli seš vyplašená tak zavolej na dětskou pohotovost oni ti poradí co dál.. takhle na dálku přes net u tak malého miminka je těžké radit..
Nemohu se tam dovolat, proto jsem psala sem
. Kdyby malý nespinkal, nějak lépe bych ho prohlédla, ale teď se mi ho nechce budit, když konečně usnul po čtyřech hodinách, kdy už byl fakt unavený
. Budu to zkoušet dal se tam dovolat.
@Sethiara píše:
Nemohu se tam dovolat, proto jsem psala sem. Kdyby malý nespinkal, nějak lépe bych ho prohlédla, ale teď se mi ho nechce budit, když konečně usnul po čtyřech hodinách, kdy už byl fakt unavený