Krvácení při braní Lyndynette

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 13.06.19 11:09
Krvácení při braní Lyndynette

Dobrý den, měla jsem problémy s menstruaci a velmi častou u antikoncepce a doktorka mi změnila na Lyndynette, ale beru už celé plato a nic se nelepší, spíš naopak. Mám klid na den a z ničeho nic mi začne silné krvácení a většinou to je další den v pořádku a pak zas. Pak někdy 2 dny klid a znovu silné. Jedu brzy na dovolenou a pak ještě na další a nechci někde chodit a z ničeho nic to dostat. Nevím jestli je to normálni a jestli není Lyndynette moc slabá. Máte s tím někdo zkušenost? Jedu na dovolenou a nechci to dostat nikde na pláži nebo venku. Jsem z toho už doufalá, děkuji za odpovědi.

Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 13.06.19 12:10

Tak ono je to každopádně individuální, ale Lindynette spokojeně beru roky a mně ms výrazně zkrátila a zeslabila… s načasováním skoro na hodiny…
Není tam jiný problém? První, co řešil můj gynekolog, byl ultrazvuk, cysty a podobně :nevim:
Každopádně bych to stoprocentně řešila s gynekoložkou a nespoléhala na argument „slabé antikoncepce“. :?

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 13.06.19 12:19

Ahoj, tuto HA jsem brala 5 let. Po 5letech mám 20kg navic, nálady byly jak na houpačce, ale co hlavně tak jsem měla hroznou nechuť k sexu. Před rokem jsem ji vysadila a mazec, jaké problémy mám. Že MS nebudu mít pravidelnou jsem počítala, ale nyní krvacim skoro každý týden. Tento týden až,,cucky"… zítra letím opět na gyndu :( A takto pořád něco.
Po vysazení manžel je happy, že jsem úplně jak vyměněná včetně chutě na sex :oops:
Kila nahoře snad postupně shodím. Zlomila jsem si nohu, tak s pohybem to není žádný terno. Sedavé zaměstnání, jídlo jsem si nikdy nehlidala, ale nezdravě rozhodně úplně nejedla a s váhou nikdy problém neměla, až během HA, tak nevím..

j.a.n.i1
Hvězda diskuse 66892 příspěvků 13.06.19 12:34

Me prijde „slaba“, on je to celkem rozumny trend snizovat tu davku hormonu na tu minimalni fungujici…

Fialka Fialová
Kecalka 125 příspěvků 13.06.19 14:04

Já po ní taky krvácela. Musela jsem vysadit, protože to byla hrůza, to se nedalo.

Melodi
Stálice 64 příspěvků 15.06.19 06:16

Já jsem po ní přibrala během měsíce 6 kg a neustále jsem špinila. Doktorka pořád říkala, že si to časem sedne, a když jsem špinila a krvácela pomalu vkuse 3 měsíce, tak jsem jí vynechala a dobrý. Nikdy už bych jí nebrala.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.06.19 10:54
@Anonymní píše:
Tak ono je to každopádně individuální, ale Lindynette spokojeně beru roky a mně ms výrazně zkrátila a zeslabila… s načasováním skoro na hodiny…
Není tam jiný problém? První, co řešil můj gynekolog, byl ultrazvuk, cysty a podobně :nevim:
Každopádně bych to stoprocentně řešila s gynekoložkou a nespoléhala na argument „slabé antikoncepce“. :?

Prave podle gynekolozky je vse v poradku a delaji jakoby to bylo snad normalni. Jen mi z jedne zmenila na jeste slabsi a jakoby to neudrzelo, ale neprijde mi ok mi je temer ob den :(

Váš příspěvek
Reklama