Máme doma kocoura

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymni  13.03.03 20:49
mame doma kocoura

Ahoj, byla bych moc vdecna kdyby mi nekdo poradil. S pritelem jsme se rozhodli poridit si miminko. Ale mam docela strach, mame doma kocoura (vetsi kote) a pritel ho nechce dat vykastrovat.Taky jsme se kvuli tomu pohadali. Nevim, co si mam myslet. Nekdo rika, ze je to bez problemu, ale vetsina tvrdi, ze kocky (a navic nevykastrovane) jsou problem. Chtela bych vedet jaka hrozi rizika a co mam vlastne delat. Chci zdrave dite, ale pritele nepresvedcim.

Diky moc za Vase rady

Jarka

Reklama

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

Anonymni  13.03.03 22:07
mame doma kocoura

Ahoj Jarko, nejsem přes tohle odborník, tak doufám, že nebudu plácat nesmysly.

Vím, že od koček se může na těhotné přenášet Toxoplasmosa, která je pro nenarozené miminko nebezpečná.Určitě ti to vysvětlí Tvůj gynekolog. Myslím, že to nesouvisí s kastrací kočky, ale nevím to jistě. Rozhodně by ale váš kocour musel tu nemoc mít, což posoudí nejlíp veterinář - nechala bych kocoura prohlédnout a ptala bych se, jak to vlastně všechno je. Za klid to určitě stojí.

Jinak já kočku doma nemám, ale moji rodiče dvě, děti mám taky dvě, kontaktu s našima kočičkama sem se nijak zvlášť nebránila a nezanechalo to na mých dětech žádné následky.A to jsou kočky zcela obyčejné, volně běhající venku a mám pocit, že u veterináře nikdy nebyly. Takže se snad opravdu nemusíš ničeho obávat.

Měj se Stáňa

Anonymni  13.03.03 22:41
mame doma kocoura