Obava z nemoci- zbytečně?

Anonymní
2.3.20 22:03

Obava z nemoci- zbytečně?

Jsme z malého moravského městečka, manžel a já jsme našim maminka k vánocům dali lístky na koncert do prahy. Jedná se o vážnou hudbu, mne to nic moc neříká, manžel s tchýni to miluji a moje máma je ráda za jakýkoliv kulturní zážitek. Máme 2 letou dceru, já ve 20tt těhotenství. Plán byl jet v pátek do prahy (4hod autem) a c neděli zpět. Hlavní program sobotní koncert, kdy já s dcerou bych byla na hotelu. Krom koncertu ta pražská klasika- staromak, vaclacak, vyšehrad, karlův most atd. Jenže já z toho začala mít nepříjemný pocit kvůli koronaviru (ano, možná jsem hysterická) prostě se mi nechce na otočku do prahy vicemene jako doprovod a riskovat případně zdraví dcery či mé vzhledem k těhotenství. Lístek stál 2000/kus. Hotel taky zaplacený… manžel navíc pracuje jako prakticky lékař, takže denne v kontaktu s nemocnyma… ale i tak mi ten koncertu, kde budou tisíce lidí přijde jako riziko. I když já se ho fyzicky nezucastnim…přeháním nebo mne chápete?
Vše je zaplacené- ubytování, vstupenky… naštěstí obe babicky i manžel pro mne mají pochopení, tchýně má taky z toho respekt a přiklání se ke mne nikam zbytečně necestovat s malou a v těhotenství. Manželovi se beze mne nikam nechce samotnému s mamkama :think:

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

57357
2.3.20 22:07

Za mě přehániš.. Nezlob se, ale ano :think: je to chřipka.. Úmrtnost menší jak u klasické.. Proč se s tím tak šílí, to nepochopím.. Kdyby to byla ebola, tak ano, to se i zabarikaduji doma.. Ale takto?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3045
2.3.20 22:09

Taky nechápu, vždyť mladí lidé neumírají. A je to opravdu,, jen” chřipka

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
213
2.3.20 22:10