Odmaturovat jen s učebnicí

barrbucha
23.8.17 13:04

odmaturovat jen s učebnicí

Ahojte,
příští rok v květnu mě čeká zkouška z NJ, nejsem na tom nijak zvlášť špatně, no ale ani perfektně :mrgreen: studuji dálkově, z NJ mám na vysvědčení 2-3 co se týká písemek, nebo poslechů celkem dobré i testy, ale nechodím nikam na doučování, jaksi nemám kam, bydlím dost mimo větší města a nějaký doučování přes Skype mě nebere…máme učebnice direkt neu, ale myslím si prostě že jsou i lepší, třeba v těch direkt jsem nenašla žádné téma na životní prostředí, třídění odpadů a takové ty věci co se momentálně světově řeší…dáte mi někdo na typ na nějakou učebnici, jednu dvě tři? které jsou opravdu velmi dobré pro samouky, nebo jaké bych mohla použít v kombinaci s tím direkt? dík za doporučení. :kytka:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
23.8.17 13:06

Themen Neu, Sprechen sie Deutsch.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
53518
23.8.17 14:10

Deutsch im Gespräch. Lekce 33 Für eine bessere Umwelt. SPN 1993. Doc. Phdr. Věra Hőppnerová, DrSc. Na maturu v r. 96 mi to stačilo (ještě jsme měli Německy s úsměvem a Themen).

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5245
23.8.17 14:17

Direkty znam, nijak slavne nejsou. Themen Neu i Sprechen Sie deutsch znam taky, jsou dost zastarale. U tech Direktu je fajn ta zahrnuta maturitni priprava, ale pokud chces opravdu skvelou ucebnici, moderni a plnou aktualnich temat, doporucuju Ideen. Uci se podle nich i na Goethe Institutu a jsou fakt luxusni. Jinak doporucuju sledovat takove ty zname nemecke servery s vyukou nemciny - napriklad Deutsche Welle nebo Deutschlernerblog, kde jsou poslechova cviceni, doplnovacky, poslechy apod. Zeptej se treba v mistni knihovne, jestli by ti nesehnali casopis Deutsch Perfekt (obcas ho treba na nadrazich jde sehnat v trafikach) nebo si ho predplat, ten jsem sama nekolik let odebirala a nazvany je velice prihodne, protoze je vazne perfektni.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2098
23.8.17 14:58