Odstranění vaječníku, kdy můžu do práce?

Anonymní
28.8.25 12:12

Odstranění vaječníku kdy do práce

Chtěla bych se zeptat na názor. Byla jsem na odstraní vaječníku laparoskopicky. Pracuji jako sanitářka. Doktor mě chce uschopnit po 3 týdnech od operace. Všichni okolo mi říkali, že budu po operaci určitě 5-6 týdnů doma. I v práci na mě hlavně ať se neženu hned do práce, že je tam hodně tahání a zvedání. Doktor se tvářil jakože už jsem vlastně hned po operaci zdravá a 3 týdny bohatě stačí. Ale prý si teda řekneme ještě na kontrole jak se budu cítit. Osobně se cítím dobře a klidně bych do práce už šla, tím spíš, že jsem měla g doktora pocit, že jsem jak nějaký netáhlo kterému se nechce do práce. Ale zase si říkám jestli to fakt není brzo při téhle práci. Ale nemám zkušenost, je to má první operace.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
960
28.8.25 12:25

Záleží na tom, kdo to je ti „všichni okolo“. Myslím, že nejlíp by to měl vědět doktor, co je bezpečné a ty jak se cítíš…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8453
28.8.25 12:25

Na daně operaci jsem sice nebyla, ale určitě bych nespěchala do práce. Ještě když vezmu fakt, že taháš a zvedáš těžké věci. A kdo ví jak ti reálně po operaci bude.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
441
28.8.25 12:29

Po laparoskopickém odstranění vaječníků bývá pracovní neschopnost obvykle 2 až 3 týdny, ale může trvat až 6 týdnů v závislosti na konkrétním typu a rozsahu operace, vaší schopnosti hojení a druhu vykonávaného zaměstnání.
Pokud se cítíte dobře můžete být klidně uschopněna. Jestli ale máte strach tak se domluvte s lékařem na týden navíc ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1811
28.8.25 12:30

Vykašli se na to, jak na to nahlížejí ostatní. Různí lidé. se stejnou operací bývají různé dlouho doma. Není univerzální recept. Taky záleží, jestli pracují manuálně nebo ne.