Pomůže mi někdo se seminárkou?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 09.04.19 17:31
Pomůže mi někdo se seminárkou?

Ahoj, studuji speciální pedagogiku a máme udělat seminární práci na předmět Legislativa zdravotně postižených. Máme si najít příklady porušování práv zdravotně postižených občanů, čeho se to týká v čem bylo porušení a jak bychom to řešili s ohledem na legislativu. Tak příklady jsem si našla špatné zacházení se seniory v ldn a v čem bylo porušení to je taky jasné, ale nevím jak mám úplně popsat to řešení situace s ohledem na legislativu. Když projíždím ty zákony všude mi vyjíždí akorát práva pacientů a tak, ale já bych to potřebovala nějak odborneji popsat, ale nevím úplně jak. Děkuji předem za odpověďi

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
Průzkumník
Závislačka 2592 příspěvků 09.04.19 17:32

Kolik platíš?

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 09.04.19 17:40

@Průzkumník o tyto zbytečně rýpavé komentáře opravdu nestojím.

Uživatel je onlineTichošlápek
Extra třída :D 14227 příspěvků 09.04.19 17:41
@Anonymní píše:

Ale on má pravdu :) buď to zvládneš sama (je to docela easy) nebo si holt zaplatíš konzultaci

Průzkumník
Závislačka 2592 příspěvků 09.04.19 17:41

Myslel jsem to vážně. Informace nerostou na stromě.

Průzkumník
Závislačka 2592 příspěvků 09.04.19 17:41
@Tichošlápek píše:
Ale on má pravdu :) buď to zvládneš sama (je to docela easy) nebo si holt zaplatíš konzultaci
:palec:
ka2ka
Extra třída :D 14897 příspěvků 09.04.19 17:44

jen tak mě napadá ty jsi si našla nějaký profláklý případ? takže info budeš čerpat z novin a internetu?

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 09.04.19 17:49
@ka2ka píše:
jen tak mě napadá ty jsi si našla nějaký profláklý případ? takže info budeš čerpat z novin a internetu?