Práce jako asistentka v autoservisu

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
26.3.25 19:31

Práce jako asistentka v autoservisu?

Zdravím všechny, jdu na vás s rychlým dotazem. Zajímalo by mě jestli někdo nemáte nějaké zkušenosti nebo např. nějakého známého který pracuje jako asistent nebo asistentka v autoservisu. Zajímalo by mě jestli je to dobrá práce nebo ne. Díky :dance:
Ještě mě tak napadlo že bych vám jsem napsala Jakou bych měla náplň práce, Jednalo by se o napr tyto veci Vyřizování telefonátů a e-mailové komunikace
Příprava a organizace dokumentů, jejich archivace
Podpora vedení společnosti při každodenních činnostech
Komunikace s externími partnery a zákazníky
Objednávání zákazníků na servis

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
20823
26.3.25 19:51

Tak záleží co je to za servis. Jinak normální administrativa. Taková holka pro všechno a všechny, kde je potřeba. V životě jsi nebyla v autoservisu nebo co?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
26.3.25 20:02

@Cenarius pardon, ale nebyla, mam pritele co je automechanik, takze jakekoliv problemy s mym autem resi on a jde to mimo me :nevim:

• Citovat
  • Upravit
75923
26.3.25 20:03

@anonym 57493683

tak proč se nezeptáš jeho, když je automechanik? :zed: :zed:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
26.3.25 20:06

@stinga protože dela automechanika v malem servisu, jsou tam dva on a jeho kamarád + jeho šéf, nemají tam nikoho jiného, Žádného asistenta nebo tak podobně, všechny věci okolo papírování a zákazníků řeší šéf a ne on. Jeho práce je spravovat auta a né se hrabat v dokumentech a řešit telefonování se zákazníky, Takže on o tom moc vědět nebude.

• Citovat
  • Upravit
75923
26.3.25 20:07

@anonym 57493692

a myslíš, že my tady o tom budeme vědět víc? tak asi slyší, jak šéf telefonuje a tuší, co se tam tak asi řeší

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14571
26.3.25 21:02