Prášky - setaloft a nimesil

128
24.10.26 21:47

Prášky - setaloft a nimesil

Dobrý večer, už v předchozí diskuzi jsem se začala bavit o bolesti svého zubu nicméně bych se chtěla zeptat ještě na jednu věc..zda je tu někdo kdo bere antidepresiva a jsou to zkrátka antidepresiva se kterými by se neměl brát Ibalgin…jde o to že mě momentálně hrozně bolí zub a…jediné co na to zabírá je nimelsin co mi doporučili na pohotovosti.. samozřejmě jsem domluvená se svojí zubarkou že když by to neprešlo, tak tam příští pátek jedu ale pokud by to lepší nebylo…člověk se potřebuje vyspat s ten týden vydržet…ten nimelsin se bere po 12 hodinách, zabírá pěkně…zkoušela jsem paralen který já kombinovat můžu, ale ten nezabírá…lékárnice mi říkala že to není ideální…ale že když ten nimelsin budu brát po jídle a pouze týden že by to mělo být v pohodě..máte prosím někdo zkušenosti kdo berete antidepresiva taková nějaká že jste brali setaloft nebo něco s čím se nemá kombinovat Ibalgin a měli jste nějaký zdravotní problém a brali jste dočasně Ibalgin nebo nimelsin? Oni straší s tím krvácením do žaludku a tak…

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
12043
24.10.26 22:02

Zkusila bych ataralgin. Ten obsahuje paralen takže by měl být bezpečný. Zároveň kofein umocňuje analgeticke působení…na zuby sice levé zabírají právě léky i s protizánětlivým účinkem jako Ibalgin, nimesil nebo nalgesin ale ty jsou pro tebe rizikove no…případně můžeš zkusit 2 paralely 500 naráz, pokud máš aspoň 50 kilo a nebudeš to brát víc než 2× denně. Taky bych doporučila vyrobit si hřebíčkovou tinkturu (pár kusů hřebíčku a silný alhohol, treeba Alpa) a tou si potírat dáseň kolem bolavého zubu..je to sice hnusny ale působí protizánětlivě a protibolestive…fakt pomáhá…držím palce

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5449
24.10.26 22:19
@anisek123 píše: Více

Játra?

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Poradna očního lékaře

Ikona - Vladimír Korda

MUDr. Vladimír Korda Ph.D.