VŠ matematika - vysvětlení

4278
15.1.15 08:35

VŠ matematika

Ahoj vsem,

Hledam nekoho schopneho, kdo studoval ci studuje prirodovedeckou ci pedagogickou fakultu na pomoc s priklady do predmetu aritmetika, jedna se o dost specifickou cast.. Studuji dalkove v Olomouci (jsem z Brna) a bohuzel tenhle predmet uci clovek, ktery nic nevysvetlil, prednaska odpadla a jakykoliv pokus z jeho strany o vysvetleni je marny (je to typicky matikar uzavreny ve svem svete a neschopny predat vedomosti dal). Potrebuji tedy nekoho, kdo treba i uci na VŠ nebo i na jinem typu skoly a rozumnel by tomu, samozrejme to nechci zadarmo, ale uz jsem fakt zoufala, mam splneny na katedre matiky vsechny zkousky a tohle je posledni… Potrebovala bych nekoho, kdo by mi to dokazal spocitat a tak nejak vysvetlit (bud po mailu nebo pripadne osobne ziji v brne)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5730
15.1.15 09:25

@sonulicka Tak s tímhle ti neporadím, ale říkám si, jestli jsme náhodou neměli stejného učitele. (taky jsem studovala v Olomouci) :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4278
15.1.15 09:50

@malinika no ani bych se nedivila mam pocit ze na tenhle predmet je tam jedinej.. A skolu si dodelala? Kdybych nebyla ve tretaku a nememla vse krome tohohle hotove tak to asi vudavam tenhle clovek mi bere veskorou energii…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5730
15.1.15 09:58

@sonulicka Jojo, dodělala, ale nestudovala jsem matiku. Tu jsem měla naštěstí jen 2 semestry v prváku, ale i ty stály za to. :mrgreen: On ten matikář byl fakt hodný, i se snažil, abychom to pochopili, ale jeho myšlenkové pochody byly nad naše chápání.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
20777
15.1.15 10:09