Vysazení antikoncepce, menstruace nikde

80
18.5.21 21:28

Vysazení antikoncepce,menstruace nikde

Ahoj všem, prosím má někdo zkušenost? Po 14 měsících jsem vysadila antikoncepci AZALIA (brala jsem po skončení šestinedělí). Vysadila jsem ji 9.5. a menstruace nikde, pár dní jsem nepatrně „spinila“. Na gyndu se mi nechce, mám to z ruky. :zed:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
68
18.5.21 21:32

Já jsem po vysazení měla až druhé měsíčky, první jsem taky jenom špinila. Rozházely se tím hormony a tělo se musí vzpamatovat 😃

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
80
18.5.21 21:34

@Asiina tak já teda ještě měsíc počkám :D

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
32
18.5.21 21:41

Jojo, stalo se mi totéž. Nějakou chvíli zabere, než se tělo úplně srovná. Je to svinstvo. :D

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
80
18.5.21 21:44

@Dahliaa já jsem nervózní kdy to vypukne a kdy se kde budu promenadovat s červeným flekem na zadku :roll:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
32
18.5.21 21:48

@Tereza109 Tak nos zatím pro jistotu černé rifle :mrgreen:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
68
18.5.21 22:05

@Tereza109 já jsem pár hodin předtím (naštěstí?) měla tak obrovské křeče v břiše, že flek nehrozil 😄

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
780
18.5.21 22:29

Ahojky, to je absolutně normální.
U některých holek přichází i za 3-4 měsíce. :nevim: teď je z toho trend přestat brát pilulky, koukni na youtube nebo net :kytka:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
80
18.5.21 22:40

@Banane18 já spíš než, že bych chtěla být IN, chci druhý za pár měsíců :dance: tak uvidíme jak to dopane, dám tomu čas :-)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
780
18.5.21 22:42

@Tereza109 jo já si to nějak myslela :mrgreen: zkus kouknout po kontryhelovým čaji, teď si nejsem jistá na co přímo je ale je to prakticky ženský čajík který by měl byla dobrý na cyklus pokud si dobře vzpomínám, ale radši googli :mrgreen:
Přeju ti hodně štěstí ať se brzo zadaří :kytka:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
80
18.5.21 22:47

@Banane18 moc děkuji :srdce: jdu se na to podívat :palec:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7500
18.5.21 23:15

Když jsem kdysi přestala brát HA, ms taky nedorazila a na gynekologii lékařka řekla, že po vysazení je to běžné. Klidně ještě vydrž nebo si zajdi na injekci vyvolávačky, pokud máš z toho blbý pocit. Jen mě ještě napadá, kojíš? Pokud ano, možná ti to kojení blokuje přirozený cyklus a to bych zatím vůbec ms neřešila.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
80
18.5.21 23:25

@Petule030 nene, už pár měsíců nekojim :-) ještě vydržím, nějak na to mít menses nespěchám :D

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10
19.5.21 21:27

Ahoj, všichni 😊 Potřebovala bych radu. Od února jsem vysadila HA…Po vysazení mi dorazila v pohodě MS. Od té doby menstruace nikde 🤔 😬 😟 plánujeme mimi ale mám strach že když nemám MS tak nemůžu otěhotnět 😟 Nyní už to nemám 4 měsíce. Navíc výtok mám i bolesti břicha na MS těhotná nejsem. Předem díky za rady 😊

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
80
19.5.21 21:34

@Prachovka včera jsem hledala a četla a četla a bohužel i tohle je po HA „normální“ je to prostě svinstvo a chvíli tělu trvá, než se z toho dostane :roll:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat