Výtoky + nevolnost

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.03.19 19:08
Výtoky + nevolnost

Dobrý večer,

chci se zeptat ohledně takové nepříjemné věci. Pročítala jsem si zde diskuze o podobném tématu co chci rozebrat já, jen jsem se vždy dočetla „prosím kéž by to bylo těhotenství“ a já se chci Vás zeptat ohledně pár symptomů a doufat, že to těhotenství nebude.
Mé potíže začaly ve čtvrtek 28.2. (přesně 9 dní před očekávanou menstruací). Tento den jsem začala mít narůžovělý výtok, o tom jsem si začala něco číst, že to může být i uhizďování vajíčka nebo ovulace nebo infekce.. (Dle aplikace WomanLog v telefonu jsem ovulaci měla mít 22.2. a poté plodné dny.) Myslela jsem si, že to může být PMS nebo někdy se mi dělo, že jsem ten narůžovělý výtok měla před MS ale třeba den - dva a pak přišla hned MS. Začala jsem cítit i svědění a pálení, běhám častěji na WC, takže infekce vyloučená není, na kvasinky jsem začala trpět i vícekrát do roka, i když s přítelem hygienu dodržujeme, přijde mi, že jsem na ně už víc náchylná, jen si někde sednu na WC a už se mi tam něco děje. Prodělala jsem už 2× i zánět močových cest, ale ty to snad nejsou, vždy jsem je prodělávala tak, že jsem se ani vyčůrat nemohla jak to hrozně bolelo, to bych poznala. Na ty kvasinky a celkově na dlouhodobější svědění nebo pálení jsem vždy užívala nějaké tabletky na zavádění jako Clotrimazol + mast. Dnes se ale výtok změnil, místo narůžovlělé barvy je do žluta, je mi nějak divně jsem taková unavená, nemám chuť k jídlu a když se najím mám pocit na zvracení. Včera jsme byli v kině, měla jsem šílený hlad a chuť tak jsme si dali popcorn, nachos a když jsem se toho namlsala, tak mi taky začalo být divně a zima a celkově nepříjemně. Podle různých diskuzí i s lékaři fakt nevím, co to je, jestli si už něco i nevsugerovávám jelikož si opravdu těhotenství zatím nepřejeme, je mi 21 let.

Musím však podotknout, že užívám pravidelně antikoncepci (už 5 let), nevynechávám prášky, nic.. tak mi přijde zvláštní, kdyby to těhotenství bylo, protože když některá žena vysadí HA a chtějí miminko, někdy trvá i dlouho po vysazení aby otěhotněla, tak mi přijde divné, že by se mi to stalo přes antikoncepci, když nevynechávám.

Na gynekologii se chystám jít hned v úterý, ale raději chci poradit co by to mohlo tedy být a vyvrátit, že těhotenství ne :mrgreen: a ještě se chci zeptat, jestli právě čekat na vyšetření jestli mi nasadí na to svědění nějaké tablety nebo ATB nebo si už teď něco koupit a mazat.. právě bych raději počkala ať neužívám zas Clotrimazol a aby to vůbec pomohlo.

Všem předem děkuji :kytka: (a raději anonym, je to pro mě citlivé).

Reakce:
Dominisa
Povídálka 26 příspěvků 02.03.19 19:23

Ahoj, já si myslím, že to těhotenství není. Pokud píšeš, že jsi měla plodný den 22.2.je podle mě ještě moc brzy na příznaky. Take si nemyslím, že těhotenství je spojené se stiplavym vytokem. Před tehotenstvim jsem také trpěla na výtoky, bylo to hrozne. Ale vypozorovala jsem, že je mám vždy během ovulace a před MS. Zkus vysadit cukry a kup si probiotika, hrozně mi to pomohlo. Teda pokud nejsi těhotná. Držím palce :palec:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.03.19 19:27

@Dominisa
Cukry jsem právě měsíc vyřadila jelikož jsem se snažila o low carb stravování, cukry jsem přijímala pouze z ovoce a maximálně trochu čekankového sirupu. Teď jsem trošku polevila, tak nevím, ale na kvasinky cukr dobrý není, to vím. Jinak taky si právě myslím, že je na nějaké příznaky hodně brzy, pokud bych byla těhotná, ještě když beru tu HA, fakt nevím a doufám, že to budou „jen“ kvasinky nebo něco, co mě brzy vyléčí :mrgreen:

ka2ka
Extra třída :D 14571 příspěvků 02.03.19 19:29

nejspíš zánět, měla jsi být na gyndě už dávno
a ovulaci nemáš pokud bereš antikoncepci ;)

Dominisa
Povídálka 26 příspěvků 02.03.19 19:31

Ten výtok můžeš mít také ze zánětu, měla jsem to také. Pokud se to třeba nějak trochu,, rozjelo,, může to způsobit i to. Mě pomohly i ty probiotika. Doktor mi pořád dával antibiotika a nezabiralo to, po měsíci se to vždy vratilo. Všechna možná křížová vyšetření, ale všechno bylo negativní. Až pak mi řekl, že zkusíme jen posílit imunitu vysazenim cukru a nasadit ty probiotika a měla jsem klid :srdce:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.03.19 19:35

@ka2ka
Já jsem se přestěhovala a svou dosavadní gynekoložku mám 100 km od nového domova a jelikož mám problémy nejprve od čtvrtka a je sobota (na mé gynekologii ordinují pouze út + čt) tak tam zajedu v to úterý právě.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.03.19 19:37

@Dominisa
To je zajímavý, no já ATB brala za svůj život už hooodně často (zase kvůli anígnám) a taky mi to nijak výrazně nikdy nepomáhalo. Pokud mi je dají, určitě zkusím brát pak probiotika co nejdéle, nebo jak dlouho vkuse je mohu brát, měsíc? Nebo normálně třeba pořád i jako prevenci, jako doplňek stravy? :)

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.03.19 19:38

@ka2ka
Asi jsem teď mimo, ale proč mi to ta aplikace teda ukazuje? Tu ovulaci, takže podle toho se vůbec řídit nemám? To nechápu.. :D

Dominisa
Povídálka 26 příspěvků 02.03.19 19:44
@Anonymní píše:
@Dominisa
To je zajímavý, no já ATB brala za svůj život už hooodně často (zase kvůli anígnám) a taky mi to nijak výrazně nikdy nepomáhalo. Pokud mi je dají, určitě zkusím brát pak probiotika co nejdéle, nebo jak dlouho vkuse je mohu brát, měsíc? Nebo normálně třeba pořád i jako prevenci, jako doplňek stravy? :)

Já je brala vkuse. Ale někdy jsem zapomněla :pankac:

vavsar
Kecalka 114 příspěvků 02.03.19 19:56

Neřes to tady a běž na gyndu, uděla ti stěry a budes hned chytrejsi. Tehotenství to nebude urcite. A jestli muzu poradit, nikde si nesedej na prkenko… :)

ka2ka
Extra třída :D 14571 příspěvků 02.03.19 19:58
@Anonymní píše:
@ka2ka
Asi jsem teď mimo, ale proč mi to ta aplikace teda ukazuje? Tu ovulaci, takže podle toho se vůbec řídit nemám? To nechápu.. :D

antiko zabranuje tomu aby ovluce a tvoření vajíčka proběhlo
aplikace je kravina

P4ja
Echt Kelišová 8594 příspěvků 02.03.19 20:23
@Anonymní píše:
@ka2ka
Asi jsem teď mimo, ale proč mi to ta aplikace teda ukazuje? Tu ovulaci, takže podle toho se vůbec řídit nemám? To nechápu.. :D

Protože aplikace je tak chytrá jako uživatelka. Resp. musíš vědět, co HA způsobuje. A i kdybys ji nebrala, tak to ovulaci spočítá 14 dní před očekávaným začátkem MS a nic jiného.

Váš příspěvek
Reklama