Poradna očního lékaře
MUDr. Vladimír Korda Ph.D.
Chci se zeptat, zda někdo bral delší dobu neurol a pak ho vysadil… Brala jsem jej asi půl roku na zklidnění (stres, nespavost, úzkosti z práce). Na neurolu mi bylo fajn, pak jsem jej ale najednou vysadila a dostavily se další, daleko horší úzkosti a i fyzické problémy - trnutí nohou i rukou, kdy je mívám jakokdyby dřevěné, časté průjmy, nechutenství, špatný spánek, únava, špatná nálada, nechuť do čehokoli… Měl to někdo taky tak?
@Evellynn
A jak casto jste jej brala? Bohuzel, to jsou abstinencni priznaky, neurol neni lek indikovany k dlouhodobemu uzivani a je hodne navykovy. Kdo vam ho predepisoval? Ted byste mela navstivit idealne psychiatra a poradit se s nim na postupu (vysazeni leku, nahrada vhodnymi ) a HLAVNE zacit s PSYCHOTERAPII. Drzim pest.
@Evellynn ja, rok…pul roku brala pul roku postupne po kouscich vysazovala, kazda ta faze mensi davky trvala tri tydny..ale vyplatilo se..ale i tak prichazely problemy..tyto leky uz nechci do smrti ani videt!.tyto leky bohuzel maji tento ucinek, zpusobi posleze to na co byli pouzivany..cili na nic…cili takoveho lekare zabit!
No naš rodinný lékař byl tak hodnej, že tchyni už deset let předepisuje lexaurin, nechtějte vědět, jaký mám na tohoto jejího kamarada názor. Kromě toho, že tchýně je náladová, všechno ji robrečí a má problémy s paměti.., ji docela slušně někdy hrabe. Nechápu jednání toho lékaře a udělal z ní zavislačku!
Děkuji za reakce… takže myslíte, že mám ten neurol znovu nasadit, i když jej skoro 14 dní neberu a chtěla jsem to zvládnout sama a pak postupně vysazovat? Brala jsem někdy i 3× 0,5 mg denně… Fakt jsou to všechno abstinenční příznaky? I ten průjem? Tomu se až nechce věřit, co všechno to způsobuje… Je to blbé, ale pomáhá mi jedině alkohol v mírné dávce… pak se necítím tak blbě…
A jak často jsi ho brala? já ho občas brala, ale hrozně moc výjimečně, když už jsem nevěděla, co a jak… je tam všude varování, že je to vysoce návykový a právě pak může mít člověk takovýhle pitomý příznaky, no držím ti moc pěsti, ať je ti brzy líp ![]()
@Evellynn uz neeeeeeeeee, kup si trezalkove draze a val do sebe nejlepe tri i vice dene a doporucuji vitamn B3 niacin ve vysokych davkach…da se sehnat na netu a nejlepe na slovensku 500mg
Příspěvek upraven 12.09.14 v 14:29
No jo, ale já třezalku nemůžu, protože mám antikoncepci… ale nevím, jak na to… meduňka nezabírá, kozlík taky ne… ![]()
@Evellynn tak tu B3,heureka sk. a hledej, pokud mas antiko, taky magnezium +B6 a vubec cely komplex ale silnejsi, forte a vitamin C, pokud nemuzes trezalku tak vrbku uzkolistou +dobromysl
Prosim anonymne. Ano, muj minuly lekar mi zpusobil slusnou zavislost. To co popisujete jsou abstinencni priznaky. Bohuzel se mohou vracet i rok. Ihned vyhledejte psychiatra, aby Vam s timto pomohl. Jestli mate stale psychicke problemy, napise Vam antidepresiva a ke zmirneni abst. priznaku je mozne brat atarax. Hlavne vydrzet a nepodlehnout!!! Uz tri roky jsem bez tohoto hnusu.
Ja bych rekla, ze ty prujmy, nechutenstvi, unava to muzou byt i spatna jatra. zkus ostropestrec caj i zvykat seminka, je to i na uklidneni.
@Evellynn Proboha neee! Ani alkohol, ani neurol! Jestli nesmite trezalku, kupte si medunku a matu a varte si medunkovo-matovy caj, klidne denne kolik snesete. Poradila mi to psychiatricka a fakt to ty priznaky zmirnilo.
@Evellynn A který zodpovědný doktor Ti to psal na zobání jako lentilky? Neurol není na dlouhodobé braní - většinou je jen na krátkodobé překlenutí (např. třeba než začnou působit plně antidepresiva, nebo při situacích typu úmrtí v rodině, než si to člověk trochu odžije).
@Anonymní píše:
@Evellynn Proboha neee! Ani alkohol, ani neurol! Jestli nesmite trezalku, kupte si medunku a matu a varte si medunkovo-matovy caj, klidne denne kolik snesete. Poradila mi to psychiatricka a fakt to ty priznaky zmirnilo.
jaky alkohol?
Třezalkove dražé, to je rada jak 4. Poradila bych se s lékařem, takové léky se vysazují postupně. Já brala poslední 4 roky Max 0,5mg a vysadila jsem po pozitivním testu úplně bez problému. Hořčík muže aspoň trochu pomoci při vysazování