REKLAMNÍ FORMÁT

Speciální microsite

Vytvoříme stránku, která bude věnovaná exkluzivně vám. Uživatelky na ní budou moc soutěžit, psát recenze a dozvědět se více o vaší značce. Speciální microsite je nepřehlédnutelným a oblíbeným reklamním formátem, který naše čtenářky umí ocenit

Jak může stránka vypadat?

Soutěž a sampling v jednom

Soutěž a sampling v jednom
  • uživatelky se hlásí do soutěže sepsáním recenze nebo odpovědí na otázku
  • výhercům pošleme hodnotnější ceny nebo vzorečky nových produktů

Adventní kalendář

Adventní kalendář
  • uživatelky otevírají po dobu adventu okénka
  • výborný formát pro představení novinek a značky samotné
  • propojeno s významnými svátky a mezinárodními dny

Edukativní microsite

Edukativní microsite
  • šetrné seznámení s tématem
  • vhodné nakombinovat s podporou na sociálních sítích, díky které můžeme microsite přesně cílit

Slavíme den dětí

Den dětí

Výsledky microsite

Vlastní microsite aktivně zapojuje návštěvníky a drží jejich pozornost až do jejího skončení. U soutěžních stránek denně přibývá až 1200 odpovědí.

Soutěžní microsite

Hlavní stránka: 13 368 zhlédnutí
Počet získaných recenzí: 400

Týdenní kalendář

Hlavní stránka: do 10 000 zobrazení
Denně 1 200 odpovědí

Adventní kalendář

Hlavní stránka Adventního kalendáře:
49 926 zhlédnutí
Jednotlivé soutěže: 91 229 zhlédnutí
Pravidla soutěží: 633 zhlédnutí
Celkem: 141 788 zobrazení (PV)

Co přinese vaší značce?

Obrovský zásah cílové skupiny

Microsite má velký virální potenciál. Často se šíří word of mouth. Vždy je doplněna nepřehlédnutelným poutáním napříč webem

Dlouhodobé působení

Formát je na očích po několik dnů až týdnů a zaznamená ho každý návštěvník webu.

Opakované zapojení uživatelů

Každý soutěžící se opakovaně vrací a zkouší znovu své štěstí nebo se jde podívat na odpověď ke své otázce. Tím se opakovaně zajímá o vybrané téma a získává ke značce vztah.

Zkušenosti s formátem

„Spolupráci s portálem eMimino.cz hodnotíme velmi pozitivně. Oceňujeme profesionální přístup, kreativitu a preciznosti při přípravě týdenních a měsíčních soutěží, které vždy odpovídají naší představě. Díky soutěžním kalendářům se nám daří oslovovat naši cílovou skupinu poutavým a interaktivním způsobem.“

Bára Kadičová Marketingová manažerka Manufaktura

Poraďte se s námi, jak by stránka měla vypadat a co by na ní nemělo chybět.

O všechny vaše dotazy se postará:
Zuzana Vacková Zuzana Vacková
Lucie Králová Lucie Králová