Absolutně nemiminovský dotaz

Radina
6.12.05 16:17

Absolutně nemiminovský dotaz

Potřebuju od vás radu. I když jsem odborník na skvrny všeho druhu, mám problém. Nedávno jsme dělali okna a na lino v předsíni jsme přilepili hnědou samolepící páskou igelit, který nám chránil koberec v obýváku. Když jsme to odtrhnuli, spodní lepivá část izolepy tam zůstala a nevíme jak to sundat. Tyhle lepivé vrstvy třeba na sklenicích odstraňuju tak, že je nechám zmrazit a oškrabu nožem, ale s linem to nejde…mrazit…škrabat! :roll:
Nevíte někdo co s tím abych nezničila lino? Vypadá to děsně jak se na to chytá prach. Napadlo mne ředildlo,ale nevím jestli to může na lino?

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

1076
6.12.05 16:26

Ahoj Radino,

já odstraňovala lepidlo od izolepy „čistým“ benzinem. Nevím jestli se mu říká technický? Šlo to super dolů. Pak jsem to omyla jarovou vodou a v pohodě. Sice jsem to dělala s kovovýma regálama, ale na lino to půjde určo taky. S tím ředidlem si nejsem jistá, pro moje natřený regály to nebylo moc vhodný (rozpouštědlo). Tak aŤ se zadaří.

Katka

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2221
6.12.05 16:38

A co to zkusit olejem, některépení s tím jde dolu.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
695
6.12.05 17:27

Bacha na benzin

Ale pozor s tim benzinem!
Aplikovat jen venku a nebo v mistnosti s plne otevrenymi okny, aby nebouchly vypary To, co se stalo kdysi za mlada moji tchyni bych radsi nechtela popisovat. Zustala ji po popaleni pekna jizva na ruce. Taky neco cistila…
Marki

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
922
6.12.05 17:30

Ahoj,
podle mě to půjde na 100% odstranit odlakovačem na nehty. Pak jen omýt vodou a je to fuč :P .
Berča

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Radina
6.12.05 17:38