Antikoncepce a HA

22.1.20 09:39

Antikoncepce a záněty

Maminky mate nektera zkušenost s tímto problémem. Již od září se me drzi ruzne gynekologicke zanety a kvasinky, na gynekologii jsem co chvili. Ted kdyz jsi zpětně vzpominam, zacala jsem v lete užívat antikoncepci a asi po cca dvou měsících uzivani tohle vse zacalo a nechce to prestat :( HA beru kvuli polypum v děloze, ale tohle opravdu nechci. Může to spolu souviset? Diky za nazory

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
19686
22.1.20 09:46

Manžel ejakuluje dovnitř? Může to být způsobeno tím. Jinak po léčbě je potřeba znovu obnovit mikroflóru. Já používám gynocaps.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
22.1.20 11:57

@Janli dovnitř ne a ja beru polykaci probiotika s kulturami urcenymi zenam, ale prijde mi to, ze je to zbytečné

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19686
22.1.20 13:06

@Lenousek89 no to je zbytečné. Neexistuje mechanismus, jak by se bakterie dostaly z trávicí soustavy do vagíny. Zahoď je. Pořiď si výplachy rosalgin, ideálně pytlíčky na roztok a irigátor a při první známce potíží si udělej výplach pochvy, je to desinfekce. Pak si zaveď gynocaps, obsahuje živé bakterie, které jdou přímo na místo určení. Já se takto zbavila vleklých potíží se záněty a mykózami. Doporučil mi to lékař a od té doby mám klid.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat