Au pair agentury - 32 let

Anonymní
5.7.12 10:41

Au pair agentury - 32 let

Ahoj, po 10 letech vztahu a několika neúspěšných těhotenstvích jsme to s přítelem neustáli a rozešli se, je to z mé strany definitivní. Nejsem nejmladší (32 let) a momentálně nejsem na nový vztah ani na další těhotenství připravená (stejně není s kým), takže se mně rozpadl celý život, ale asi to tak prostě mělo být. Teď přemýšlím co dál, děti miluji, moje práce mně už delší dobu nenaplňuje, vztah se mně rozpadl.. ráda bych tedy někam vyjela jako au pair, ale můj věk už je asi v agenturách překážka. Dívala jsem se na Student agency, tam se jim do tabulek nevlezu a jinou prověřenou agenturu nemám. Můžete mně poradit? Ráda bych odjela jako aupair do Monte Carla (kdysi tam byla kamarádka a moc si to chválila, bohužel už to je 10 let a nemá tam už žádné kontakty). Odjet chci v únoru 2013 (slíbila jsem šéfovi, že mu najdu a zaučím novou posilu ve firmě). Děkuji za rady, doporučení agentur a vaše názory.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
31104
5.7.12 10:53

Já byla au-pair už dávno. Ale tehdy (v Londýně) bylo lepší hledat agenturu tam a případně být NANNY. Aupair jsou služky. Nanny se starají o děti.
Navíc tehdy tedy české agentury byly dost maso a nic Ti prakticky nezaručovaly a ještě byly drahé. Ale tak snad se to za těch 17 let změnilo…

Jinak ano aupair bývají do 25 nebo 30. Zkuz to hledat jako práci…
Případně, když máš takhle cíl - MonteCarlo, existují i nějaké třeba jazykové kurzy, které částečně zaplatíš tím, že bydlíš v rodině a hlídáš jim děti. Tam to omezené věkově není. Zahlídla jsem něco takového na netu. Tak sice by tam byla třeba nějaká počáteční investice, ale jak bys jednou byla tam v rodině, tak bys tam zmapovala možnosti.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Antosek
5.7.12 11:12