Azalia a zelená stolice

8
30.5.16 10:03

Azalia a zelená stolice

Ahoj holky, chtěla bych se zeptat, jestli některá z Vás nemá zkušenosti, že by se při užívání antikoncepce Azalia objevil zelený průjem. Váhám, jestli ji nemám vysadit, popř. zajít k doktorce, kojím a mám strach, abych nějak neublížila dcerce. Jinak žádné potíže nemám, jen to zbarvení??? Všimla jsem si toho tak čtvrtý den, co jsem ji začala užívat. Díky.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

3992
30.5.16 10:13

A je to v letaku jako mozny nezadouci ucinek? Ja azalii uzivam uz po druhe a nikdy takovy problem nebyl…na kojeni by to vliv rozhodne mit nemelo, spiz bych se bala, zda to zbarveni neni nejaka infekce nebo tak? Asi bych to resila s dr :think:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8115
30.5.16 10:17

Brala jsem ji 2× po porodech a zelenou stolici jsem neměla :think:, možná nějaká střevní chřipka nebo neměla jsi nějakou zelenou potravinu?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8
30.5.16 10:20

V letáku to popsáno jako nežádoucí účinek právě není. Četla jsem, že kdyby to byla infekce měla bych průjem a tak, ale nic takového nemám, je fakt, že to může být třeba její začátek, tak budu muset k doktorce pro jistotu, díky

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8
30.5.16 10:22

Ani nic zeleného jsem nejedla, salat, špenát…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
35
24.1.18 00:30

Ahoj :mavam:, vím že to sem moc nepatří ale nechce někdo zabalené platíčko Azalie už nevyužiju.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama