Calprotektin ve stolici

6
5.6.20 10:38

Calprotektin ve stolici

Prosim, nemate nedo zkusenosti se zvysenym Calprotektinem ve stolici? Syn 4 mesice (nekojeny) ma uz mesic prujmy. Ve sterech mu nic nevyslo (rotaviry, nejaka baketrie), vse v poradku. Mysleli si, ze je to alergie na mlecnou bilkovinu, ale mlicko Neocate pije uz 2 tydny a stale ma prujmy (uz mene caste, ale ma) Barva se meni od zlutohnede po tmave zelenou. Doktorum se to nezdalo a tak udelali jeste nejake testy a vysla mu zvysena hodnota Calprotektinu 319. Nevi, co s nim. Nejak uz to neresi:-(, poradne nic nevime:-(…Nemate nekdo zkusenost?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
928
5.6.20 11:16

Zvýšený calprotektin znamená střevní zánět. Ale nejsem lékař. Doporučuji dobrého dětského gastroenterologa, např. v Praze nemocnice Motol. Určitě reste ihned.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6
5.6.20 11:35

Uz jsme objednani, spis jsem jen chtela pozjistovat, jestli nema nekdo zkusenosti. Uz jsem z toho na nervy!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
928
5.6.20 12:05

@PaniX bohužel já nemám osobně, jen z doslechu. Vydrž až ti malého vyšetří, dnes už to umí se strevnimi záněty. Držím palce :hug:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6
5.6.20 12:10

Dekuji :srdce:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3563
5.6.20 12:11

Vysoký kalprotektin opravdu znamená střevní zánět. Nejčastěji jde bud o crohnovu chorobu a nebo ulcerozní kolitidu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8491
5.6.20 13:31
@Vermun píše:
Vysoký kalprotektin opravdu znamená střevní zánět. Nejčastěji jde bud o crohnovu chorobu a nebo ulcerozní kolitidu.

Nebo nejaka infekce. A opravdu je dulezite to dovysetrit, doporucuji napr. Iscare v Praze, jsou na to specializovani.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3563
5.6.20 13:40
@Limi123 píše:
Nebo nejaka infekce. A opravdu je dulezite to dovysetrit, doporucuji napr. Iscare v Praze, jsou na to specializovani.