Delší studium a poplatky

45
26.10.19 11:59

Delší studium - rada

Ahoj, nemá některá z Vás zkušenost s poplatkem za delší studium. Jde mi o následující situaci. Na VŠ A jsem byla tři roky, těsně před státnicema jsem na jeden rok přerušila a začala studovat školu B. Na škole A jsem následně udělala státnice a asi za dva měsíce jsem zanechala studia na škole b. Celkově jsem tedy studovala Bc. na škole A tři roky (úspěsně) a na škole B jeden rok (neúspěšně). Nyní jsem nastoupila na navazující Mgr. a o půl roku jsem si to protáhla. Tedy Mgr. studuji 2 roky a něco. A ted mi přišelo rozhodnutí o poplatku za studium. Chci se zeptat, jestli je to správně? Já myslela, že v bakalářském programu jsem měla 3+1 zdarma a v Mgr. programu je to opět 2 + 1 zdarma. Děkuji :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1433
26.10.19 12:02

Ja si tez myslim, ze se to dela na bc. a mgr. Ja tez mgr. delala 3 roky a nic jsem neplatila. Ten rok navic byl erasmus.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19807
26.10.19 12:07

@Klara113 Taky mně to vychází stejně jako tobě i podle tohoto https://student.finance.cz/…platky-2017/

Ale určitě se zeptej na studijním. Je možné, že se nějaká data k tvému studiu ztratila a v matrice studentů ti to naskočilo jinak. To se stát může.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
28571
26.10.19 12:07
@Klara113 píše: