Dobrý dětský lékař v Brně

7
19.7.20 10:37

Dobrý dětský lékař v Brně

Ahojte, takových příspěvků je tu už více, ale tak z roku 2011. A proto bych ráda téma oživila, protože se mohlo více věcí změnit. Hledám dobrého dětského lékaře ( v září mám termín). Už jsem pár lékařů si vytipovala na „znamylelar.cz“ ale i tak bych ráda Vaše názory na lékaře, kam chodite a zdali jste spokojeni. Děkuji ????????

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

3
19.7.20 11:06

Ahoj, já teď řešila úplně stejný problém a hlavně už s tím sháněním a registrací moc nečekej. Mám termín na konci srpna a 90% pediatrů, kterým jsem volala mě odmítlo s tím, že volám pozdě a že už mají plno a berou až děti s termínem narození v listopadu/prosinci nebo pouze děti, které bydlí v okolí apod. Taky jich teď hodně má třeba až do začátku srpna dovolenou, takže jsem musela jít se svými očekáváními a požadavky hodně dolů :lol:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7
19.7.20 13:41

@Quinn99 jeejda to by mě nenapadlo že to potřebují tak brzy, když jsem si volala do nemocnice tak prý mám ještě čas na registraci a s dětským doktorem by mě nenapadlo, že to budou chtít tolik do předu, když ani v porodnici Vás nezaregistrují dopředu :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
168
19.7.20 15:16

V jake mestske casti? Ja to resila pred 2 roky a nejak mi nedoslo ze bych si to mela zajistit zavcas…pediatricka co jsem si vytipovala me mile odmitla ze maji plno, ze vezmou jen v pripade ze by nas jinde nezaregistrovali.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6623
19.7.20 15:20

Je fajn tipovat. Ale největší šance je v místě bydliště. Naše prostě bere spád a hotovo. I tak má většinou plno.
Hlavně si to obvolej. Nakonec ti nemusí zústat ani jeden. A budeš muset hledat znovu.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7
19.7.20 15:21