Dvě vysoké školy zároveň?

9.12.20 19:03

Dvě vysoké školy zároveň?

Zdravím,
velmi mě zajímá váš názor na studium dvou VŠ zároveň. Momentálně studuji, ale moc mě ten obor nebaví, ale zároveň se mi nechce rušit, protože je mi to líto a není až tak náročný. Přemýšlela jsem, že bych začala na nové škole (asi dálkově), abych se v něčem konečně našla. Problémem je, že musím platit nájem, jelikož už nebydlím s rodiči, tudíž chodím na brigády a nevím, zda se to dá zvládnout studovat dvě školy a do toho být občas na brigádě (cca 2 týdně).
Děkuji za odpovědi :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
9.12.20 19:10

Ja zvladla 2 VŠ najednou. Obe jsem zacala studovat ve stejnou dobu. Brigady jsem mela jen nárazove a bylo to uplne na pohodu. Jedna VŠ byla Karlovka a druha dalkove v zahranici s dojizdenim. Holky, co tam studovaly s detma a jeste s prací na tom byly hůř. Dokud clovek nema deti, zvladne cokoliv.

• Citovat
  • Nahlásit
5292
9.12.20 19:11

Nestudovala jsem tedy 2 VŠ, ale přítel kamarádky má 2 VŠ a zvládl to i s brigádama. Hodně záleží na těch oborech.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2183
9.12.20 19:27

Přesně, jak píše @Paola21 - záleží na oborech. Některé VŠ se dají vcelku bez problémů zvládnout dvě najednou a pak jsou takové, kde stačí jedna, aby toho člověk měl plný kecky :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5292
9.12.20 19:28
@Moringa píše:
Přesně, jak píše @Paola21 - záleží na oborech. Některé VŠ se dají vcelku bez problémů zvládnout dvě najednou a pak jsou takové, kde stačí jedna, aby toho člověk měl plný kecky :)

Jo třeba medicína :d. To si neumím představit borce, který si k tomu dá ještě jednu VŠ.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
329
9.12.20 19:37

Záleží jaký obor a jaká škola. Já dělala jednu VŠ dálkově při práci na plný úvazek a myslím si, že bych u toho zvládla i druhou, kdyby to byl obor, co mě zajímá. Ale chce to dobré organizační schopnosti. Držím palce.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2514