Gympl nebo konzervatoř?

8.11.19 22:04

Gympl nebo konzervatoř?

Ahoj.
Právě studuji na gymnáziu(4-leté). Jsem v prváku. Už v 8.třídě jsem se rozhodovala, jestli mám jít na konzervatoř a nebo nejdříve jít na nějakou střední a až potom si dodělat konzervatoř. Nakonec jsem se rozhodla jít na SŠ. A protože jsem nevěděla, co chci dělat šla jsem na gympl. No a teď jsem tam a mám takový pocit, že jsem se rozhodla špatně. Mám strašně málo času na cvičení (hraji na klavír) a strašně mně to štve. Už dlouhou dobu vím, že bych chtěla jednou učit v ZUŠce. Jenže rodiče mi říkali, že absolventi konzervatoře mají málo možností jak se uplatnit. Jenže já i přesto vím, že bych na konzervatoř prostě chtěla jít. A proto se chci zeptat.Co všechno se dá dělat nebo studovat po konzervatoři? Má vůbec smysl dokončit gympl? Nebylo by lepší jít na konzervatoř? A nešlo by to náhodou nějak skloubit dohromady? Např. denní studium konzervatoře + dálkově gympl? Děkuji za odpovědi.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

58
8.11.19 22:08

Dodělej si gympl a pak jdi buď na konzervatoř, kde budeš studovat jenom odborné předměty, jelikož budeš mít maturitu, nebo na vysokou školu. V Hradci Králové jde studovat na univerzitě hudební výchova + hra na klavír.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10768
8.11.19 22:11

Dodělej si gympl. Pokud totiž nejsi extratřída, tak s konzervatoří budeš jen hodně těžko hledat uplatnění, zvlášť u klavíru. Můj příbuzný si záměrně vybral hru na nástroj na který hraje opravdu málo hudebníků a přes to se tím není schopen uživit.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8.11.19 22:15

Já prostě za těch 10 let, co tady jsem nějak nemůžu uvěřit tomu, že by 15. letý člověk šel zrovna na emimino založit diskuzi.
Dodělej si gympl. Pokud jsi fakt dobrá, tak tě na konzervu vezmou i potom.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
8.11.19 22:20