Jsem na VOŠ prvním rokem a přemýšlím o přestupu na VŠ

86
8.11.19 07:19

VOŠ nebo VŠ názor

Jsem na VOŠ prvním rokem a přemýšlím o přestupu na VŠ. Důvodem je hlavně vzdálenost VOŠ mám dvě hodiny od bydliště a navíc tam hodně hlídají docházku a já už mám teď kvůli práci a rodině hodně zameskano. VŠ bych měla od bydliště půl hodiny což by bylo podstatně lepší. Tak pořád váhám jestli zůstat na VOŠ nebo zkusit VŠ. Jak je to tam s docházkou a s rozvrhem?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

2023
8.11.19 07:28

No pochybuju, že tu má někdo věšteckou kouli, aby věděl jakou VŠ myslíš a jaký obor. Každá to má nastavené jinak.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
86
8.11.19 07:29
@Cenarius píše:
No pochybuju, že tu má někdo věšteckou kouli, aby věděl jakou VŠ myslíš a jaký obor. Každá to má nastavené jinak.

Omlouvám se zapomněla jsem to napsat Studuju VOŠ Sociální pedagogiku v Praze a přemýšlím o UHK Sociální pedagogika se zaměřením na výchovnou práci v etopedických zařízeních
A studuju to dálkově

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13812
8.11.19 07:35

Upřímně, já vždycky přemýšlim, co vede lidi k tomu studovat VOŠ. Když uz, tak ten čas a energii vrazim do VŠ, u které mi to tak nějak dává větší smysl. Asi jsem staromódní.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5931
8.11.19 07:42

@terien Možná si myslela, že VOŠ bude snazší. Nebo prošvihla termín přihlášek. Nebo ji vzali bez přijímaček.

Šla bych na vejšku.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
891
8.11.19 07:45

@terien
Mám VOŠ(po škole) i VŠ (doděláno při práci). Nikdy jsem si nevšiml výhody VOŠ proti SŠ.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
213
8.11.19 07:46

Taky se vždycky divím, že lidi stráví stejné roky na VOŠ, místo VŠ, takže za mě jednoznačně VŠ. O náročnosti bych nepolemizovala, to je hodně individuální :)
Proč si s rodinou šla na denní studium? Zkus si zažádat na studijním o nějakou výjimku, nebo se domluvit s profesory, jinak se z toho zblázníš. :kytka:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
86