Recidivující kvasinkové infekce

Anonymní
1.2.21 02:03

Gynekologické potíže - bolest

Ahoj, od února loňského roku beru moji první HA Ayreen. Někdy v květnu 2020 jsem měla poprvé kvas. infekci, kterou jsem léčila clotrimazolem a po pár dnech léčení jsem měla pocit, že už je vše v pořádku, ale asi 3 týdny na to se mi infekce objevila znovu a tu jsem léčila stejnou mastí. V tom období jsem začala mit bolestivý pohlavní styk. Byla jsem objednána na gynekologii ale bohužel z nešťastných události v rodině jsem nemohla dojít, ale bolest naštěstí vymizela, objevila se jen párkrát. V říjnu se mi bolest vrátila, došla jsem na gyndu a lékař mi dal hydrofemin - po kterém bylo vše naprosto v pořádku a byla jsem konečně ráda za normální sex. Ale na začátku tohoto roku se mi vrátila infekce (začala před ms po ms také) a boles při sexu je zpět ale ne tolik intenzivní. Od té doby co se mi tohle přihodilo mám pocit suchosti při sexu, mám oslabené libido a plánuji vyměnit HA, zítra jdu znovu na gynekologii tak snad se vše vyřeší ale i tak bych byla ráda za odpovědi. :srdce:

• bolest se objevuje při vstupu do pochvy a bez krve, je to jakoby tam bylo něco namoženého.. 8o

Přemýšlím co může být opravdovou příčinou HA, infekce nebo..?? Vím že mnou to nebude..
A hygienu samozřejmě pečlivě dodržuji bez hygieny ani ránu

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
903
1.2.21 07:04

Partner byl vždy přeléčen s tebou? Ty se vyléčíš a partner ti to zas předá.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1120
1.2.21 08:16

Přesně jak už tady bylo řečeno. Partner se musí léčit s tebou, protože jinak si to budete předávat pořád dokola. Mu třeba nic být nemusí ale tobě to dělá velké problémy.
Jinak na kvasinky se doporučuje vynechat co nejvíc cukr - mají ho rády, takže čím míň ho budeš jíst, tím lépe. Do toho si kup nějaká probiotika.