VŠTE obor pozemní stavitelství, dálkové studium

26.4.16 19:43

Hlasí se někdo na VŠTE

Ahoj holky, hlasí se některá na VŠTE dálkově od přístího roku 2016/2017? Nejlépe obor pozemní stavitelství, nebo jiný? Nebo někdo kdo tam již studuje dálkově? Ráda bych nějaké info. Budu ráda za cokoliv. :) :) :) :) :srdce: 8o Děkuju

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
26.4.16 19:56

Já tam letos doufám končím :D, ale já studuju ekonomiku teda

• Citovat
  • Nahlásit
  • Upravit
26.4.16 19:59

A můžu se zeptat, ja kto na škole funguje, konkrétně při dálkovém studiu? Koukám že máš prcka, tak jak se to dá zvládat? JAké jsou poplatky apod? Děkuji moooc ;) ;) ;) :) :srdce:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
35029
26.4.16 20:09

Já budu končit snad v únoru :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
26.4.16 20:09

@kate.kacenka zvládat se to dá. já během studia dvakrát porodila a ještě částečně z domova pracuji :). Občas je to teda záhul a párkrát jsem měla chuť to vzdát. Ale jsou tam i holky, co přitom i pracují a mají děti a taky musí zvládat. Záleží jestli máš doma zázemí. Nevím, jestli už máš nebo nemáš děti teda.
Jinak poplatky tam nejsou, pokud už jsi tedy někde nestudovala bakaláře a nepřesáhneš dobu studia, pak už se platí za každý započatý semestr a není to zrovna málo. Pak je taky možnost si některé předměty dát přes Celoživotko, buď proto, abys na ten předmět měla větší hodinovou dotaci nebo proto, že už nemáš kredity. Ale to je už takové složitější vysvětlování :) při dálkovém se chodí víkendy podle rozvrhu. Docházka není povinná. Rozvrh je jak kdy, první rok jsme měli pár víkendů, ale od rána do večera a další už jsme měli skoro každý víkend, ale jela jsi tam třeba jen kvůli čtyřem hodinám. Jinak hodně seminárky no a samostudium.

• Citovat
  • Nahlásit
  • Upravit
Anonymní
26.4.16 20:10

@ixule já bych klidně i pokračovala ještě, kdyby dostali akreditaci na ekonomiku navazující :)

• Citovat
  • Nahlásit
  • Upravit