Hormony, co mám dělat?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
misa.kordik
Nováček 7 příspěvků 04.05.19 12:31
Hormony, co mám dělat

Ahoj, je mi 21 let. Brala jsem hormonální antikoncepci Yanela. Cca půl roku z ničeho nic přišlo strašné akné a bolestivá menstruace v 19letech, poté nasazena antikoncepce, o menstruaci jsem přišla úplně a akné se zlepšilo až po 8. měsíci. Kvůli tomu že jsem neměla ms jsem ji po roce vysadila - začátek ledna. Cca po měsíci v únoru začaly problémy - zhoršení pleti, dlouhé cykly, bolestivá menstruace a strašně závratě a motání hlavy, celý den, někdy je to každý den, někdy celý měsíc, někdy týden klid. Používala jsem kontryhel měsíc, teď čínské byliny měsíc. Nic nepomáhá ????

Reakce:
Ou
Kelišová 7366 příspěvků 04.05.19 12:33

Nic nepomáhá? Nepomáhá nesmyslné placebo.

Běž na gynekologii na důkladné vyšetření a nech si udělat hormonální panel. Pak to řeš, ne že budeš náhodně a krátkodobě užívat kontryhel a pak kdoví co od kdovíjakého šaraltána.

Kotatko03
Echt Kelišová 8564 příspěvků 04.05.19 12:45

A co na to gyndar?

karkarka
Závislačka 3662 příspěvků 04.05.19 12:46

A proc si antikoncepci vysadila? To, ze ti vymizelo krvaceni(nikoli menstruace) nicemu nevadi.

misa.kordik
Nováček 7 příspěvků 04.05.19 14:09

@Kotatko03 nic, že neví jestli to tím muže byt způsobeno, že pockame

@karkarka nechtěla jsem cpát do sebe prášky, s akné jsem měla problém už predtim a chtěla jsem zkusit to vyřešit a vyléčit přírodně, vysazeni jsem se bála, takovýhle problém jsem ale nečekala. Hlava se mi nemotala nikdy predtim.

Váš příspěvek
Reklama