Jak mít nárok na tříletou variantu?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Aliik
Echt Kelišová 8339 příspěvků 12.11.10 14:48
Jak mít nárok na tříletou variantu?

Ahoj maminy,
ted jsem cetla, co nam to schvalili a jako vetsina z vas mam nazor, ze ze ctyrlete varianty se proste vyzit neda.
Ja mam momentalne variantu triletou a temer rocniho prcka. Praci nemam - studuju postgradual, ucila jsem na dohodu o pracovani cinnosti a z te odvadela socialko, proto jsem mohla volit triletou variantu.
Za cca 2 roky (aby to temer navazovalo) bychom chteli dalsi mimco a zajima me, jak dosahnout toho, abych opet mohla volit triletou variantu. Ze zakona jsem pochopila to, ze vpodstate jedinou podminkou je mit placene socialni pojisteni 270dni (nevim, jestli pracovnich nebo vsech) za posledni 2 roky. Da se to resit jako samoplatce? Proste si zacit tu socialku pri stavajici rodicovske dovolene platit?
Dekuju moc za rady :kytka:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
j.a.n.i1
Hvězda diskuse 63588 příspěvků 3 inzeráty 12.11.10 15:04

Nedá.
Buď začít zase na DPČ učit nebo si udělat ŽL ale tam nevím jaké jsou od nového roku podmínky, nemocenské pro OSVČ se taky mění.

me2dova
Závislačka 3142 příspěvků 12.11.10 15:09

Já mám trochu podobný a související dotaz, nevíte někdo jestli bude moci jít formálně na MD manžel, který samozřejmě těch požadovaných x dní sociálního pojištění zaplaceno má a nárok na PPM by mu vznikl (mně ne) s tím, že doma bych samozřejmě byla já. Bývalo to tak, že pokud jsem doma a celodenně se starám o dítě do 4 (?) let věku, tak mám placeno zdravotní.
Zajímalo by mne, jestli to takhle půjde udělat, nebo jestli to má nějaké úskalí, které jsem nedomyslela?
V dubnu čekáme další mimino a déle než tři roky být doma určitě nechci, takže bych se té nucené 4leté variantě ráda vyhla…

j.a.n.i1
Hvězda diskuse 63588 příspěvků 3 inzeráty 12.11.10 15:13