Jaký byl váš nejlepší učitel?

Anonymní
12.4.20 21:03

Jaký byl váš nejlepší učitel?

Ahoj. Jsem mladá učitelka a dost mě žerou problémoví žáci. Vím, že nikdy nebudou všichni mě a můj předmět milovat, já taky měla učitele, které jsem nesnášela, ale alespoň jsem je respektovala. Co si dneska děcka dovolují, z toho někdy nespím. Tak se vás chci zeptat, jací učitelé vám utkvěli v paměti jako ti nejlepší, hodní vašeho respektu i v těžké pubertě. Ideálně jazykoví učitelé. Děkuji

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
17337
12.4.20 21:07

Vždyt přece nezáleží co učí, respekt si získali přístupem, jejich osobností…nej byla na základce učitelka matiky/přírodopisu a pak zeměpisář, na gymplu taky zeměpisářka/třídní.

Naopak učitelé na jazyky dost bída jak na základce tak na gymplu, čj i zahraniční. Nej by rodilý mluvčí na fráninu a pak na ajinu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
25380
12.4.20 21:08

Převážně to byli učitelé chlapi, ale našly se i ženský učitelky, který byly fajn.
V zásadě to byli ti, kteří uměli látku podat, vysvětlit a byli féroví a brali nás jako lidi, ne jako kusy.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
12.4.20 21:10
@Anonymní píše:
Ahoj. Jsem mladá učitelka a dost mě žerou problémoví žáci. Vím, že nikdy nebudou všichni mě a můj předmět milovat, já taky měla učitele, které jsem nesnášela, ale alespoň jsem je respektovala. Co si dneska děcka dovolují, z toho někdy nespím. Tak se vás chci zeptat, jací učitelé vám utkvěli v paměti jako ti nejlepší, hodní vašeho respektu i v těžké pubertě. Ideálně jazykoví učitelé. Děkuji

1. Spravedliví
2. Přísní
3. Měli nadhled a smysl pro humor
4. Nepištěli - týká se učitelek :mrgreen:

Víš děcka mají radar na to kdo jsi a co si mohou dovolit. Myslím, že je velmi těžké uměle dosáhnout úspěchu, pokud pro ně jistý šarm nemáš přirozeně. Nebuď příliš kamarádská, měj jasné mantinely a buď důsledná při jejich překročení.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
117
12.4.20 21:11