Kde studovat logopedii

Anonymní
28.1.25 21:13

Kde studovat logopedii

Jsem učitelka prvního stupně, mám udělaný kurz logopedické prevence. Je to ta nejnižší možnost a vím, že nikdy nebudu klinická logopedka, ani mi o to nejde, ale existuje nějaká možnost, kde a co vystudovat k logopedii víc? Jde mi o konkrétní fakulty a obory, kde hledat?
Snažím se celý večer, ale vyhledávání mi nikdy nešlo.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7212
28.1.25 21:51

Pedagogické fakulty, speciální pedagogika, případně přímo obor logopedie :nevim:
Pokud vím tak to lze studovat pouze na VŠ, VOŠ ne.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
16975
29.1.25 15:03
@Anonymní píše: Více

Ahoj,

jako učitelka by jsi si měla umět vyhledat kde studovat logopedii. :nevim: Masaryčka má kombi i prezenční studium logopedie ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
29.1.25 15:31

@chs.jasmin neumím dobře hledat. Vyhledávání mi nejde. Zase umím jiné věci. Naštěstí učím první a druhou třídu a tam vyhledávání není tolik potřebné.
Zrovna tu Masarycku jsem našla, ale chtěla bych vic možností. Potřebovala bych něco, kde je výuka o víkendu, protože vedení mě neuvolní. Masarycka má výuku hodně i v pátek.

• Citovat
  • Upravit
8825
1.2.25 12:33

Najdi si všechny VŠ, které ten obor mají, a buď si vyhledej loňský rozvrh (zrovna na MU to jde) anebo napiš na studijní. Hned uvidíš, kde jsou víkendy a kde pátky. Ale stejně na to nejde spoléhat. Studuju teď MU, studijní tvrdilo, že bývají soboty a sem tam nějaký pátek. S tim jsem do toho studia sla. Ale realita je taková, že jsou samé pátky a sem tam nějaká sobota…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
16975
1.2.25 17:59
@Anonymní píše: Více

Veřejné školy ale takto výuku mají ;-) soukromá logopedie se nedá studovat.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
1.2.25 18:12
@chs.jasmin píše: Více

Ne všechny. Některé mají i soboty, případně pátek + sobotu ale ne každý týden.

• Citovat
  • Upravit
2845
1.2.25 18:31

UPOL např.