Kombinované studium a ZSP

Anonymní
15.4.21 17:02

Kombinované studium a ZSP

Ahoj holky, mám velkou otázku, na kterou mi není schopný nikdo odpovědět. Jsem studentkou kombinovaného studia na VŠ a je mi 20 let. Momentálně mám práci na hpp, ale jsem tam nespokojená, takže asi brzy skončím. Chtěla bych být teď 2 měsíce přes zkouškové doma a nevím, zda se musím přihlásit na pracak? Když jsem studentka a není mi 26? A můžu místo práce pracovat třeba jen na dohodu, když za mě ZP platí škola? A co SP, to by nevadilo kdybych neplatila?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9731
15.4.21 17:08
@Anonymní píše:
Ahoj holky, mám velkou otázku, na kterou mi není schopný nikdo odpovědět. Jsem studentkou kombinovaného studia na VŠ a je mi 20 let. Momentálně mám práci na hpp, ale jsem tam nespokojená, takže asi brzy skončím. Chtěla bych být teď 2 měsíce přes zkouškové doma a nevím, zda se musím přihlásit na pracak? Když jsem studentka a není mi 26? A můžu místo práce pracovat třeba jen na dohodu, když za mě ZP platí škola? A co SP, to by nevadilo kdybych neplatila?

Tak si zavolej přímo na pracák a zeptej se.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
16441
15.4.21 17:19

Tím že nejsi na denním studiu, tak za tebe stát neplatí pojištění. Na pracák nemusíš, ale musíš si pak zaplatit zdravotní pojištění jakož to osoba bez zdanitelných příjmů.

přihlášením se na UP za tebe pojištění uhradí stát.

Btw pokud jsi normální zaměstanec, tak jaksi tě nemusí zaměstnavatel pustit hned, ale může chtít, abys tam zůstala do konce výpopvědní doby.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9335
15.4.21 17:28
@Ou píše:
Tím že nejsi na denním studiu, tak za tebe stát neplatí pojištění.Na pracák nemusíš, ale musíš si pak zaplatit zdravotní pojištění jakož to osoba bez zdanitelných příjmů.

přihlášením se na UP za tebe pojištění uhradí stát.

Btw pokud jsi normální zaměstanec, tak jaksi tě nemusí zaměstnavatel pustit hned, ale může chtít, abys tam zůstala do konce výpopvědní doby.