Kredity na VŠ, sociální práce

657
14.4.21 19:27

Kredity na VŠ, sociální práce

Hezký večer,
studuji na VŠ kombinovaně obor sociální práce a není mi zcela jasný systém kreditů. Ikdyž jsem v prvním semestru volila jen povinné předměty, potřebný limit kreditu jsem dosáhla. V druhém semestru to samé ale nakonec jsem si přibrala jeden nepovinný. Není mi jasné zda je nutné nabrat si i povinně volitelné předměty, když mi kredity vychází. Poradíte? Děkuji :mavam:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
113
14.4.21 19:32

Ahoj, nepíšeš ani na jaké škole, tak je těžké radit, každá škola to má asi trochu jinak. Na UK ti například stačí mít za rok 30 kreditů myslím, ale na konci Bc. musíš mít celkem 180, tedy ikdyž by ses dostala do třeťáku, pořád by ti polovina kreditů chyběla. Prostě musíš počítat s tím, aby jsi měla celkově dost kreditů za celé studium.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8026
14.4.21 19:43

@Lola29 a podle čeho máme radit? Tak snad víš, kolik musíš mít na konci kreditů, jaký je studijní plán/program a jestli si musíš dávat další předměty nebo ne. Jsi student VŠ!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
657
14.4.21 20:07

@Cenarius ach jo, no právě že v studijním plánu je minimální počet kreditů 180. A mně těch 30 na semestr vychází, ale spolustudující to mají všelijak, někteří si povinně volitelné berou, jiní ne. Berte prosím ohled na to že mém před 40, dvě děti a náročnou práci, jsem student a první semestr mám za sebou ale v tomhle prostě potřebuji trochu objasnit situaci, s tím kdo má zkušenost :palec:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
28678
14.4.21 20:16

Mám dojem, že dcera měla nejen počet kreditů, ale i kolik musí udělat Béčkových předmětů.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3229
14.4.21 20:27

Povinne volitelne musis splnit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
34290
14.4.21 21:42

To má každá škola jinak. U nás není nutné mít ke splnění počtu kreditů volitelné-céčkové předměty.