Logopedický asistent

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
5.9.22 15:28

Logopedický asistent

Ahojky, studuji speciální pedagogiku a potřebovala bych poradit.
Pokud bych v MŠ po studiu chtěla dělat logopedického asistenta, musím mít kombinaci surdopedie/logopedie nebo mohu mít třeba logopedie/psychopedie?
Zajímala by mě totiž spíše druhá uvedená kombinace…

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
24536
5.9.22 15:33

Pokud nechcete přímo k neslyšícím, tak je to podle mě jedno. Záleží, co vám budou taky otvírat. My jsme měli tenkrát na výběr jen ze tří možností, třeba logo-psycho vůbec. :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
44170
5.9.22 15:49

Je to úplně jedno. Logopedický asistent do MŠ ani nepotřebuje VŠ, stačí kurz logopedické prevence, který je přístupný už s maturitou.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
27
5.9.22 15:54

Děkuji, taky jsem si to myslela, ale chtěla jsem se ujistit :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
526
5.9.22 17:04

Záleží jaké kombinace nabízí tvoje VŠ. U nás byla logopedie jenom v kombinaci se surdopedií. Psychopedie byla v kombinaci s etopedií.

Ale je to úplně jedno. Hlavní je že tam máš tu logopedii. Co tam máš dál je v tvém případě jedno - když chceš dělat logopedického asistenta.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24536
5.9.22 18:20
@EvaEpic píše:
Záleží jaké kombinace nabízí tvoje VŠ. U nás byla logopedie jenom v kombinaci se surdopedií. Psychopedie byla v kombinaci s etopedií.Ale je to úplně jedno. Hlavní je že tam máš tu logopedii. Co tam máš dál je v tvém případě jedno - když chceš dělat logopedického asistenta.

Jo, u nás taky a ještě psychopedie-somatopedie.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
27
5.9.22 18:39

U nás je to právě tak, že si můžeme vybrat jakoukoliv kombinaci logo/surdo/psycho/ somato/oftalmo :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24536
5.9.22 18:42
@Nikky123 píše: