Máte někdo šicí stroj Brother BQ 17?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
2439
16.9.12 00:04

Máte někdo tento šicí stroj?

Ahojte, chtěla bych si konečně koupit šicí stroj. Jsem úplný začátečník, nikdy jsem na stroji nešila. Vyhlédla jsem si tento:

Brother BQ 17
http://sici-stroje.heureka.cz/…her-bq-1700/

Je to celkem novinka, tak jsem na něj bohužel nenašla moc recenzí, tak by mě zajímalo, jestli ho někdo nemáte a zda jste s ním spokojení. Hlavně jestli má jednoduché ovládání i pro úplného laika a zda je kvalitní a něco vydrží. Hlavně ho chci na obrubování látek na různé ubrusy, závěsy atd., takže nic složitého, ale třeba mě to chytne víc, tak doufám, že na nějaké to základní šití stačí. Co myslíte?

Předem děkuji za reakce :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1267
16.9.12 06:48

Já mám šicí stroj z Tesca, je to nějaká obyč značka za 1800Kč a je super. Umí spoustu věcí a šije moc pěkně.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Renčí2
16.9.12 08:01

To ti možná stačit bude, ale pokud chceš něco kvalitnějšího, kovového a ne celoplastového, tak doporučuju třeba značku Janome.

• Citovat
  • Upravit
13731
16.9.12 09:07

@IvaX Brother je určitě kvalitní značka stroje, myslím, že s tímto strojem nic nezkazíš ;) Celokovový je, není to žádný plastový šmejd.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7479
16.9.12 11:21

Mám JANOMÉ IT1011 (ten je zase nejlevnější od kvalitní firmy JANOMÉ) a jsem s ním moc spokojená, na běžné domácí šití stačí a když jsem ho kupovala, četla jsem různé recenze a z levných strojů doporučovaly tento nebo právě toho tvého Brothera (jen tedy už nevím jestli to nebyla ta 25), dokonce ještě spíš než to mé janoméčko, kvůli kyvnému chapači.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2439
17.9.12 14:35