Menstruace po Orgametrilu

Anonymní
20.9.20 08:17

menstruace po Orgametrilu

Ahoj holky, mám dotaz ohledně dcery..je ji 13 let a v srpnu byla na táboře, jelikož ji vycházela menses na tábor (ma ji tak 8 dni), tak mi gynekoložka pro ni předepsala Orgametril.. brala ho asi 23 dní, po vysazení přišla menses 5ty den, hodně bolestiva a spíš než krvácení, tak z ní padaly kusy čehosi růžového..hnus..trvalo to 12 dní, pak dostala opět menses po 19 dnech a spíš opět jen špiněni a nyní po 8 dnech opět, svíjela se mi večer v neskutecnych křečích..nemáte někdo zkušenost s tím Orgametrilem? Kdy se ji to upraví? Měla předtím cykly 28-32 dni a teď tohle.. jsem naštvaná sama na sebe že jsme to řešili prášky a teď má cyklus na prd a ještě bolesti.. :( :?

  • Citovat
  • Nahlásit

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama