Menstruace při antikoncepci dřív

540
17.10.22 06:53

Menstruace při antikoncepci dřív

Ahoj holky, prosím o radu, doktorka mi to už týden nebere a jiné potíže nemám. Brala jsem teď ze zdravotních důvodů antikoncepci 3 měsíce bez pauzy. Chybí mi poslední dvě tabletky před pauzou. Cítím už pár dní trochu bolest v podbříšku a příznaky jakoby na MS a včera večer jsem i trochu špinila. Myslíte že je to kvůli tomu spojení tří platíček? A stalo se vám to taky?
Díky moc :)

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
21311
17.10.22 08:11

Ano, antikoncepce uz ti neudržela krvácení, není to neobvykle

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
540
18.10.22 06:34

@Tichošlápek Děkuji :) Dneska bych si měla vzít poslední prášek, ale jakoby cítím, že už bych to potřebovala dostat, zatím jen špiním, ale jsem nafouklá, pobolilvá mě v podbříšku… Musím si ten poslední prášek vzít, nebo už můžu udělat pauzu?

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
21311
18.10.22 08:08

@Gabiiinka nemusíš, klidně bych udělala pauzu o den dříve

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
41
18.10.22 08:42

@Gabiiinka Už si ho brát nemusíte. A vlastně je to celkem i jedno. Stejně na antikoncepci žádnou menstruaci nemáte. Já ji brala v kuse i mnohem déle a ničemu to nevadí.

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Zkušenosti a hodnocení

GS Mamatest

  • (3.6) + 166 recenzí

Digital

  • (4.2) + 99 recenzí

Těhotenský test 2v1

  • (4.9) + 41 recenzí

Dipstrip

  • (3.1) + 36 recenzí

Poradna gynekologa

Ikona - Jiří Škultéty

MUDr. Jiří Škultéty