Menstruace při užívání HA

2
31.8.20 11:52

Menstruace při užívání HA

Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat jestli máte některá zkušenost s menstruaci při užívání HA. Normálně jsem měla pauzu a menstruace byla jak má. V den kdy sem měla sem začala znovu brát prášky ale po 12 dnech znovu menstruace a trvá už 8dni. Je možné že to je stresem? V práci jsme měli nepříjemnou situaci a byla sem celkem vystresovaná.
Děkuji za odpovědi ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
13954
31.8.20 12:07
@Pája1598 píše:
Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat jestli máte některá zkušenost s menstruaci při užívání HA. Normálně jsem měla pauzu a menstruace byla jak má. V den kdy sem měla sem začala znovu brát prášky ale po 12 dnech znovu menstruace a trvá už 8dni. Je možné že to je stresem? V práci jsme měli nepříjemnou situaci a byla sem celkem vystresovaná.
Děkuji za odpovědi ;)

8 dní vprostřed cyklu? Už bych byla na gyndě-krvácení mimo pauzu je většinou z nedostatku hormonů-prášky zkrátka neudrží dostatečnou hladinu, aby se „MS“ nespustila. Navíc bych nespoléhala na to, že jsi chráněná. A mimochodem, není to MS, co máš během braní HA. Je to jen krvácení z poklesu hormonů.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5317
31.8.20 12:11

Normální to není. Zavolala bych doktorce a na účinost moc nespolihala.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2
31.8.20 12:19

U doktorky sem byla na začátku měsíce ale už jsem volala a jdu příští týden znovu. Jenom sem z toho všeho už na dně a potřebovala sem se teosku uklidnit. Děkuju

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama